صادرات اصفهان امسال ۴۷ درصد رشد داشته‌ است

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان اعلام کرد: در ۹ ماهه امسال ۱.۷ میلیارد دلار صادرات از استان اصفهان انجام شده که رشد ۴۷ درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اسرافیل احمدیه رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان صبح امروز در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان اصفهان در سال ۱۳۹۷ که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب جمهوری اسلامی هستیم و امیدواریم که بتوانیم خدمتگزار خوبی باشیم.

وی با اشاره به آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان اصفهان گفت: هر ساله رسم بر این است که برخی صنعتگران به منظور تجلیل برگزیده می‌شوند. در استان اصفهان از بین کسانی که نامزد شده بودند ۵۰ نفر انتخاب شدند. ۲۰ نفر امروز تجلیل می‌شوند و ۳۰ نفر در حد تجلیل هستند و هفت نفر در سطح ملی هستند که در فرصت مقتضی از آنها تقدیر می‌شود.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان اصفهان با اشاره به تفویض اختیاراتی که توسط وزارت صمت به استان‌ها برای ثبت سفارشات انجام شده است، گفت: دومین استان در صادرات هستیم و حدود ۶۰۰ مورد تایید در همین چند روزی اختیار به ما داده شده و ثبت سفارش داشته‌ایم.

 احمدیه افزود: ۳۴۰ میلیون دلار صادرات تایید و ارسال شده که نیازی به رفت و آمد افراد به تهران نباشد. به عنوان مثال به کاشان در این رابطه تفویض اختیار کرده‌ایم و نیازی به حضور فیزیکی افراد نیست.

 

انتهای پیام/م

 

آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.