بازتاب بازی ایران و عراق در سایت‌ کنفدراسیون فوتبال آسیا

تساوی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر عراق در مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ در سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای اف سی)، بازتاب داشت.

بازتاب بازی ایران و عراق در سایت‌ای اف سیبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای اف سی) در واکنش به تساوی صفر صفر تیم ملی فوتبال کشورمان برابر عراق، ایران با تساوی بدون گل برابر عراق روز چهارشنبه صدرنشین گروه خود شد.

ایران به عنوان صدرنشین گروه، روز یکشنبه با تیم سوم گروه B، E. یا F. در ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی بازی خواهد کرد، در حالی که عراق با صدرنشین گروه E-عربستان سعودی یا قطر – روز سه شنبه در ورزشگاه النهیان روبرو خواهد شد.

سایت فیفا در گزارش خود درباره بازی‌های روز چهارشنبه نوشته است: ایران و کره جنوبی دو مدعی قهرمانی مسابقات جام ملت‌های آسیا که در مرحله گروهی این مسابقات هیچ گلی دریافت نکردند، هر دو با صدرنشینی به مرحله بعد رقابت‌ها صعود کردند. در حالی که چین و عراق هم به عنوان تیم‌های دوم راهی مرحله حذفی شدند.

کارلوس کی روش چهار تغییر را در ترکیب ایران انجام داد و علیرضا جهانبخش - که دو بازی اول را از دست داده بود - فرصتی برای بازی در استادیوم مملو از تماشاگر ال مکتوم دبی به دست آورد.

هر دو تیم با وجود راهیابی به دور یک هشتم نهایی، سبک بازی با سرعت بالا را در دستور کار خود داشتند، با این حال، این ایران بود که اولین فرصت گلزنی را در اولین دقایق بازی به دست آورد، در دقیقه ۱۲ زمانی که وحید امیری سانتری را برای سردار آزمون فرستاد، اما ضربه سر او از کنار دروازه عراق به بیرون رفت.

ایران سهم بیشتری از مالکیت توپ را داشت، اما نتوانست آن‌ها را تبدیل به گل بکند و تلاش آن‌ها دروازه بان عراقی و مدافعانش را به ندرت به دردسر می‌انداخت.

در ادامه این گزارش آمده عراق در نیمه دوم مالکیت بیشتری داشت و هجومی‌تر بازی می‌کرد تا بتواند دفاع مستحکم ایران را بشکند.

ایران هم در تلاش برای شکستن دفاع عراق، مهدی طارمی و مهدی ترابی را به ترتیب در دقایق ۶۳ و ۷۵ به زمین فرستاد.

اما این عراق بود که نزدیک بود گل اول را به ثمر برساند وقتی که در دقیقه ۷۷ بازیکن تعویضی عراق ضربه سری را به گوشه دروازه اعلیرضا بیرانوند دروازه‌بان ایران، زد و او را به واکنش واداشت.

هر چه از زمان بازی می‌گذشت دو تیم نتوانستند گلی به ثمر برسانند و در پایان امتیازات را تقسیم کردند.


بیشتر بخوانید:

اخطار سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان به ملی پوشان این کشور

حربه عربستان برای استفاده بهینه از میزبانی امارات در جام ملت‌ها

جواب رد بهترین بازیکن فوتبال جهان به پیشنهاد رئال مادرید

غافلگیری هواداران تیم آبی پوش توسط فدراسیون


انتهای پیام/

گزارش سایت‌ای اف سی از دیدار ایران و عراق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.