ابراهیمی: عراقی‌ها به دنبال ایجاد تنش در زمین مسابقه بودند

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: عراقی‌ها فوتبال بازی نمی‌کردند و هدفشان ایجاد تنش در زمین مسابقه بود تا تمرکز بازیکنان ایرانی را بهم بزنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،اميد ابراهيمی هافبك تيم فوتبال كشورمان پس از ديدار مقابل تیم ملی فوتبال عراق در جام ملت های آسيا 2019  اظهار كرد: كاپيتانی‌ در اين ديدار افتخار بزرگی است اما موفقيت تيم ملی از هر چيزی برايم با ارزش تر است.

او در ادامه افزود: در آن صحنه از ديدار روی من خطای پنالتی رخ داد و اگر بازيكن حريف روی من خطا نمی كرد موقعيت خوبی ايجاد می شد، به نظرم جا گيری داور خوب نبود وگرنه حتما پنالتی اعلام می كرد.

ابراهيمی در خصوص تغيير پستش در اين ديدار گفت: به خواسته سرمربی در ديدار گذشته در پست هافبك دفاعی بازی كردم اما در ديدار امروز در پست هافبك راست بودم و سعی كردم وضايفم در زمين بازی را به خوبی انجام دهم.

او ادامه داد: هدفمان اين بود كه به عنوان تيم نخست صعود كنيم و از حالا برای بازی بعدی خودمان را آماده می كنيم و اميدوارم در بازی بعدی هم موفق باشيم تا با اقتدار به مرحله بعدی صعود كنيم.

ابراهيمی درباره فشار تيم عراق در دقايق پايانی بازی تصريح كرد: عراقی ها به جای فوتبال بازی كردن بيشتر به دنبال ايجاد تنش بودند چون اگر فوتبال بازی می كردند ما می توانستيم بازی بهتری را از خودمان به نمايش بگذاريم و در كل آن ها می خواستند تمركز بازيكنان ايران را بهم بريزند اما در كل به هدفمان كه صعود به عنوان تيم نخست بود رسيديم.


بيشتر بخوانيد:

بیرانوند: بازی خوبی را انجام دادیم/ به مردم ایران بابت صعود به عنوان تیم نخست تبریک می گویم

بازتاب درخشش علیرضا بیرانوند در رسانه عراقی

طارق همام:برای استقلال و تیم ملی ایران خوشحالم


انتهای پيام/

اظهارات ابراهيمی پس از ديدار مقابل عراق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار