طرح چهل قلم در کردستان اجرا می‌شود

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان از اجرای طرح چهل قلم در این استان با تجلیل از ۲ نویسنده خبرداد و گفت: این برنامه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سنندج برگزار می‌شود.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمد عبدالملکی گفت: این طرح کشوری است و به منظور تجلیل از سال‌ها تلاش و زحمت نویسندگان متعهد و برجسته کشور و استان برگزار می‌شود.

وی افزود: شناساندن هر چه بیشتر وبهتر نویسندگان متعهد و ارزشی به آحاد مردم و معرفی آثار این اهالی قلم از دیگر اهداف برگزاری این طرح است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان با اشاره به اینکه اجرای این طرح از ۲۲ دی امسال در سطح کشور آغاز شده و تا ۲۹ بهمن ادامه دارد افزود: قرار شده این برنامه در کردستان دوم بهمن برگزار شود.

عبدالملکی با بیان اینکه در برنامه استان ۲ نویسنده یکی کشوری و دیگری استانی تجلیل می‌شود گفت: در این از آخرین اثر منتشر شده این دو نویسنده هم رونمایی می‌شود.

وی افزود: از دیگر برنامه‌های ما در طرح چهل قلم استان، بیان مطالبی در ارتباط با آثار دو نویسنده‌ای که مورد تجلیل قرار می‌گیرند، توسط سه تن از نویسندگان مطرح کردستانی است.

انتهای پیام/م

تجلیل از نویسندگان برتر استان کردستان

برچسب ها: اخبارهنرمندان ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.