ملوان، قشقایی را در خانه ناکام کرد

قشقایی شیراز در ورزشگاه پارس مغلوب تیم انتهای جدولی ملوان بندرانزلی شد.

ملوان، قشقایی را در خانه ناکام کرد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، تیم قشقایی شیراز در هفته ۱۹ مسابقات دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، از ساعت ۱۴ امروز در ورزشگاه پارس مقابل میهمانش ملوان بندرانزلی صف آرایی کرد که این بازی در پایان با یک گل به سود ملوان خاتمه یافت.

نماینده فارس در این بازی موقعیت‌های گلزنی فراوانی را از دست داد تا در دقیقه ۵۱ نیمه دوم محمد حسین پور تک گل پیروزی بخش ملوان را وارد دروازه مسلم حق شناس سنگربان قشقایی کند.

قشقایی با این شکست و ۲۲ امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی باقیماند.

مازیار زارع مربی ملوان بندرانزلی در نشست خبری پایان بازی گفت: مثل بازی‌های کذشته بازیکنان ملوان تمام تلاش خود را کردند و مسائل فنی که محمد أحمدزاده سرمربی تیم از آن‌ها خواسته بود انجام دادند و پیروزی حق تیم ما بود.

وی بیان کرد: در نیم فصل دوم برای صعود به مکان‌های بالایی جدول تلاش می‌کنیم و هدف ملوان بقا در دسته یک نیست بلکه تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و رتبه خوبی را در جدول بدست آوریم.

مهدی فروردین سرمربی قشقایی شیراز هم اظهار کرد: تبریک می‌گم به تیم ملوان کسب برد امروز را و عذرخواهی می‌کنم از هواداران قشقایی که نتوانستیم انتظارات را برآورده کنیم، اما به هیچ عنوان مستحق شکست نبودیم.

وی افزود: گلایه مندم از آقای حسن مسئول کمیته انضباطی که ما را از پنجره نقل و انتقالاتی به خاطر موضوعی که مربوط به برق جدید بوده محروم کردند و بازیکنانی که با ما تمرین کردند و می‌توانستند به تیم ما کمک کنند از همراهی ما محروم می‌شوند.

فروردین اضافه کرد: مطمئن باشید مصمم‌تر از قبل به مسیرشان ادامه خواهیم داد و به روند خوب خود باز می‌گردیم و مکانی مناسب را در جدول از آن قشقایی می‌کنیم.

مهدی فروردین و شاگردانش در هفته ۲۰، پنج شنبه چهارم بهمن ماه، میهمان سرخپوشان پاکدشت هستند.

انتهای پیام/چ

دیدار قشقایی و ملوان انزلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار