رئیس‌جمهور آمریکا در نامه‌ای به رئیس مجلس نمایندگان این کشور اعلام کرد که با توجه به ادامه تعطیلی دولت، سفرهای پیش روی او را لغو کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا با ارسال نامه‌ای به نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان این کشور به او اطلاع داد سفر آتی‌اش به بروکسل، مصر و افغانستان را به دلیل تعطیلی دولت لغو کرده است.

ترامپ در این نامه با کنایه به پلوسی نوشته است: هر زمان که تعطیلی به پایان رسید، مجدد برای این گشت و گذار شما برنامه‌ریزی می‌کنیم.

او در این نامه همچنین آورده است: «با توجه به اینکه ۸۰۰ هزار کارگر فوق‌العاده آمریکایی حقوق دریافت نمی‌کنند، اطمینان دارم که شما هم موافق هستید که به تعویق انداختن این برنامه کاملا مناسب است. علاوه بر این، احساس می‌کنم که بهتر است در این برهه شما در واشنگتن بمانید و با من مذاکره کنید. به جنبش امنیت قدرتمند مرزی بپیوندید تا این تعطیلی را تمام کنیم.»

ترامپ در ادامه به پلوسی پیشنهاد کرده که اگر می‌خواهد می‌تواند با هواپیمای عادی و با هزینه شخصی این سفرها را انجام دهد.

این در حالیست که پلوسی قرار بود تنها یک ساعت دیگر سفر خود به اروپا و غرب آسیا را آغاز کند.

دولت آمریکا به علت مخالفت نمایندگان دموکرات مجلس نمایندگان به رهبری نانسی پلوسی با دونالد ترامپ بر سر تأمین بودجه احداث دیوار مرزی در مناطق جنوبی این کشور ۲۷ روز است که تعطیل شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار