در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

برنامه «کوی محبت» میزبان شیخ حسین انصاریان می‌شود

موسوی تهیه‌کننده برنامه «کوی محبت» گفت: به بهانه ترجمه کتاب اصول کافی، امشب شیخ حسین انصاریان مهمان برنامه خواهد بود.

برنامه «کوی محبت» میزبان شیخ حسین انصاریان می شودسید مصطفی موسوی تهیه کننده و مجری برنامه «کوی محبت»، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ویژه برنامه سالروز شهادت حضرت زهرا (س) گفت: در ایام فاطمیه به بهانه ترجمه کتاب اصول کافی توسط شیخ حسین انصاریان، از ایشان دعوت به عمل آوردیم. این برنامه که در حسینیه هدایت ضبط شده است، شنبه شب ساعت ۱۹ به روی آنتن شبکه دو خواهد رفت.

وی اظهار کرد: در این برنامه در بخش اول به بیان شخصیت شیخ کلینی صاحب کتاب کافی و اعتبار آن در منابع و کتب روایی توسط حجت الاسلام انصاریان خواهیم پرداخت. در بخش دوم گفتگو به بیان مستندات مصحف فاطمه (س) و شهیده بودن حضرت زهرا سلام الله علیها از نگاه کتاب کافی می پردازیم.

موسوی اضافه کرد: برنامه کوی محبت در شب های ایام فاطمیه اول، به مناسب شهادت بانوی دو عالم حضرت صدیقه کبری (س) هر شب ویژه برنامه ای را تدارک دیده است که با حضور کارشناسان برجسته روانه آنتن شبکه دو خواهد کرد.

گفتنی است برنامه معارفی «کوی محبت» که به تشریح زندگی و سیره ائمه اطهار می پردازد، در مناسبت های مذهبی از شبکه دو به تهیه‌کنندگی و با اجرای سید مصطفی موسوی پخش می شود.

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار