معاون استاندار خراسان شمالی:

دهه فجر اولویت نخست برنامه‌ها است

معاون سیاسی، امنیت و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: برنامه‌های دهه فجر اولویت نخست برنامه‌ها بوده و باید همه در آن مشارکت داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، ولی الله حیاتی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی امروز در هشتمین نشست ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خراسان شمالی با اشاره به اهمیت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: دشمن برای دیده نشدن و برگزار نشدن جشن‌های انقلاب اسلامی اقدامات فراوانی انجام داده و تلاش برای از بین بردن نظام از ریشه را داشته ، اما انقلاب امروز به درختی تنومند تبدیل‌شده است.

وی انقلاب اسلامی را در کنار آزادی خواهان و عدالت گستران جهان دانست و افزود: باید دستاورد‌های نظام و انقلاب در این چهل سال برای مردم تشریح شود و بابیان خدمات انقلاب اهتمام ویژه‌ای در این عرصه از سوی مدیران انجام پذیرد.

حیاتی تلاش دشمن را در ایجاد فاصله میان مردم و حاکمیت ارزیابی کرد و گفت: دشمنان به دنبال تهی کردن قالب انقلاب از مردم بودند، اما علی‌رغم فشار‌ها و کاستی‌ها، مردم با این نظام و انقلاب عجین شده‌اند.

وی با تأکید بر برگزاری مردمی جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: اصل جشن‌های انقلاب برای مردم است و مدیران باید بدانند که اگر انقلاب نبود امروز مسئولیت‌ها هم در دست آنان نبود و باید تلاش حداکثری در برگزاری باشکوه مراسم‌های دهه فجر داشته باشند.

برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب را امری ضروری دانست و افزود: حرکت انقلاب از مساجد شروع‌شده و مسجد به‌عنوان پایگاه انقلاب باید رونق ویژه‌ای در ایام دهه فجر داشته باشد.

وی همچنین با تأکید بر برگزاری جشن‌های انقلاب در تمام نقاط استان و حتی روستا‌های گفت: این برنامه‌ها به‌صورت روال روزانه نیست بلکه باید اهتمام جدی مدیران در پی آن باشد و مهم‌ترین برنامه‌ها برای دستگاه‌های اجرایی ایام‌الله دهه فجر است.
معاون استاندار حضور مدیران در جمع مردم را ازجمله دیگر خواسته‌های خود از مسئولان استان بیان کرد و افزود: دشمن امروز معیشت و اقتصاد مردم را نشانه گرفته و حضور صمیمانه مسئولان در کنار مردم باعث افزایش اعتماد مردمی به‌نظام خواهد شد.

گفتنی است: در این نشست تعدادی از دستگاه‌های اجرایی به‌عنوان مسئولان کمیته‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به بیان برنامه‌های خود در ایام‌الله دهه فجر پرداختند.

انتهای پیام/ ب / خبرگزاری فارس


برگزاری مردمی جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی در خراسان شمالی

برچسب ها: استانداری ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.