مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کرمانشاه، از واریز ۲۰۰ هزار تومان بسته حمایتی به حساب مستمری بگیران زیرپوشش این صندوق در استان خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سجاد طاهری مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کرمانشاه مجموع واریزی بسته حمایتی به حساب مستمر بگیران این صندوق در استان کرمانشاه را ۳۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت : در تلاش هستیم بسته حمایتی به دیگر خانوار‌های زیرپوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایری استان نیز تعلق گیرد.

وی هدف از پرداخت بسته‌های حمایتی را تقویت بنیه معیشتی مستمری بگیران این صندوق دانست که دولت تدبیر و امید در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه در دستور کار قرار داده است.

وی در ادامه از افزایش ۶۰ درصدی مستمری و حقوق بازنشستگان این صندوق در مهر ماه سال جاری خبر داد و گفت: برای نخستین بار در کشور و در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی این امکان فراهم شده روستاییان، عشایر و دیگر اقشار جامعه مانند کارمندان رسمی دولت و کارگران بازنشسته شوند.

طاهری با بیان اینکه ۳۳ هزار و ۵۰۰ خانوار استان در دولت تدبیر و امید زیرپوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان قرار گرفته اند، گفت: کرمانشاه طی سال‌های ۹۵ و ۹۴ رتبه نخست کشور و سال ۹۶ رتبه چهارم کشوری به لحاظ عملکرد به خود اختصاص داده و اکنون در جایگاه چهارم قرار دارد.

 

 

انتهای پیام/د

بسته حمایتی به خانوار‌های زیرپوشش صندوق بیمه اجتماعی  تعلق می گیرد

 

برچسب ها: بیمه ، اخباراقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.