ایجاد فضای فرهنگی و هنری برای مردم ضروری است

استاندار لرستان گفت: در شرایطی که مردم مشکلات اقتصادی دارند فراهم‌کردن فضای فرهنگی و هنری ضروری بوده و این اقدام تنها نیازمند تلاش و همت مدیران است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سید موسی خادمی استاندار لرستان شامگاه جمعه در مراسم اختتامیه جشنواره اقوام، نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات لرستان که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برگزار شد، ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران این جشنواره و حضور چشمگیر غرفه‌دارانی از سراسر کشور اظهار داشت: امیدوارم توانسته باشیم رسم میزبانی بی‌نظیر لرستانی‌ها را در این جشنواره خوب به اجرا گذاشته باشیم.

وی افزود: در شرایطی که مردم مشکلات اقتصادی دارند فراهم‌کردن فضای فرهنگی و هنری ضروری بوده و این اقدام تنها نیازمند تلاش و همت مدیران است. در مجموعه ستاد گردشگری استان طی جلسات متعددی تصویب کرده‌ایم این گونه جشنواره‌های فرهنگی را در لرستان اجرا کنیم.

استاندار لرستان عنوان کرد: در این چند روزه توسط هنرمندانی از سراسر کشور ۲۵ برنامه در یک فضای مناسب اجرا شد، امیدواریم کسانی هم که با اهداف اقتصادی در این جشنواره شرکت کردند بهره لازم را برده و توانسته باشند محصولات‌شان را معرفی و بازاریابی کنند.

وی بیان کرد: امروز صادرات فرصت خوبی برای محصولات به‌ویژه محصولات کشاورزی است، هرچند افرایش قیمت ارز در کشور مشکلاتی ایجاد کرده، اما به‌نفع صادرات عمل کرده‌است، امروز می‌توان محصولات را با بسته‌بندی، افزایش کیفیت و استاندارد‌ها به‌راحتی صادر کرد، برپایی این‌گونه جشنواره‌ها و گردهمایی‌ها می‌تواند تجربه خوبی در فروش محصولات در داخل کشور و صادرکردن آن‌ها باشد.

انتهای پیام/پ

مراسم اختتامیه جشنواره اقوام، نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات لرستان

برچسب ها: دهه فجر ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار