۶۵ کیلومتر راه روستایی طی سال جاری در کردستان آسفالت شد

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی کردستان گفت: از ابتدای امسال تا پایان آذر بالغ بر ۶۵ کیلومتر راه روستایی احداث و آسفالت شده است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،  به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان، رامین محمودی گفت: بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی استان و رسیدن به میانگین کشوری از جمله اولویت‌های مورد نظر ما بوده که در همین راستا امسال نیز با جدیت و تلاش مضاعف به دنبال آن هستیم.

وی افزود: امسال توانسته ایم با اجرای ۲۸ پروژه در سطح شهر‌های استان بالغ بر ۶۵ کیلومتر راه روستایی را آسفالت کنیم تا میانگین راه‌های آسفالته روستایی استان نسبت به میانگین کشوری تا حدودی ارتقا یابد.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان با اشاره به مشکلات اعتباری و همچنین هزینه بر بودن پروژه‌های راهسازی به ویژه در استان کردستان، ادامه داد: برای این حجم اسفالت انجام شده حدود ۳۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

محمودی با قدردانی از حمایت‌های مدیران کشوری و استانی و مساعدت‌های انجام شده در راستای توسعه راه‌های استان بر ادامه حمایت‌ها به منظور پشت سر نهادن محرومیت‌های موجود به ویژه در حوزه راه‌های روستایی تاکید کرد.

انتهای پیام/م

بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی استان کردستان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.