مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان مرکزی خبرداد؛

راه اندازی قرارگاه‌های مهارتی در پادگان‌های استان مرکزی

مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان مرکزی از راه اندازی قرارگاه‌های مهارتی در پادگان‌های استان مرکزی خبرداد.

راه اندازی قرارگاه‌های مهارتی در پادگان‌های استان مرکزیبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ طرح راه اندازی قرارگاه‌های  مهارتی در پادگان‌های استان اجرایی می‌شود.

شاه محمدی مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان مرکزی در حاشیه آزمون مهارتی سربازان   در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: به زودی طرح راه اندازی قرارگاه‌های مهارتی در پادگان‌های استان اجرایی می‌شود.

شاه محمدی مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان مرکزی در حاشیه آزمون مهارتی سربازان استان مرکزی در اراک گفت: بنا بر اجرایی شدن فرمایش رهبری مبنی بر آموزش مهارت به سربازان به زودی طرح پایور در پادگان‌های استان اجرایی می‌شود.

شاه محمدی افزود: آزمون عملی سنجش مهارت سربازان استان مرکزی با حضور هزار ۷۴۹ نفر از سربازان استان در ۱۱ مکان و ۲۷ رشته انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: پس از قبولی سربازان در آزمون‌های عملی و تئوری، این افراد می‌توانند با دریافت وام اشتغال با توجه با مهارتشان مشغول به کار می‌شوند.

مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان مرکزی ادامه داد: تا کنون ۱۹۸۰ نفر از سربازان را آموزش داده ایم و نتایج آزمون تا ۶ بهمن ماه اعلام می‌شود.

انتهای پیام / ج

طرح راه اندازی قرارگاه‌های مهارتی در پادگان‌های استان اجرایی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.