ترامپ: در مرز مکزیک «سجاده نماز» پیدا شده است!

رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی توئیتری با طرح این ادعا که در مرز مکزیک سجاده نماز پیدا شده، تلاش کرد با انحراف افکار عمومی درباره مسلمانان، توجیهی برای برنامه ساخت دیوار مرزی خود پیدا کند.

ترامپ: در مرز مکزیک سجاده نماز پیدا شده است!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری وکس، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا روز جمعه با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود تلاش کرد در توجیهی مضحک با مطرح کردن اینکه در مرز مکزیک سجاده نماز پیدا شده است، برنامه ناموفق ساخت دیوار مرزی را ضروری جلوه داده و با ارتباط دادن مسلمانان با تروریسم سبب انحراف افکار عمومی شود.

رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی توئیتری به نقل از یک گله‌دار مرزی آورد: ما در اینجا (مرز مکزیک) سجاده نماز پیدا کردیم. این امری غیر واقعی است. ترامپ در توئیت خود با اشاره به گزارش روز چهارشنبه روزنامه واشنگتن اگزمینر، تیتر این روزنامه را در توئیت خود قید کرد: برخی افرادی که از بسیاری کشور‌ها به سوی مرز‌های جنوبی می‌آیند، باعث شگفتی‌های بزرگی خواهند شد.

پایگاه وکس نوشت: واشنگتن اگزمینر به تازگی در گزارشی از زبان یک گله‌دار در ایالت نیومکزیکو مدعی شد که در نزدیکی مرز مکزیک سجاده نماز پیدا شده است. هر چند هیچ مدرکی دال بر درستی این ادعا ارائه نشد و حتی اگر چنین موضوعی صحت داشته باشد سجاده نماز تهدیدی علیه امنیت ملی آمریکا نخواهد بود. وکس در ادامه می‌نویسد کاملا روشن است که ترامپ با استناد به این داستان در تلاش است سبب ایجاد ترس از مسلمانان شود و حمایت‌ها را بسوی پروژه ساخت دیوار مرزی مکزیک جلب کند. 

همچنین رئیس جمهور آمریکا با انتشار این توئیت تلاش کرد تا ادعا‌های پیشین خود را درباره حضور تروریست‌ها در میان مهاجران، که از مرز مکزیک وارد آمریکا می‌شوند، توجیه کند. توئیت اخیر رئیس جمهور آمریکا را می‌توان در راستای ادعا‌های قبلی او برای نشان دادن ارتباط میان تروریسم و اسلام و مسلمانان دانست.

تعطیلی دولت فدرال آمریکا از چهار هفته قبل شروع شده است و از اختلاف نظر بین رئیس جمهور و مخالفان دموکرات او در کنگره ناشی می‌شود. رئیس جمهور آمریکا بودجه ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلاری را برای ساخت دیوار در مرز مکزیک برای مقابله با مهاجرت خواستار است و دموکرات‌ها آن را کاملا رد می‌کنند.

به نظر می‌رسد ترامپ این بار برای توجیه برنامه ساخت دیوار مرزی خود و جلب حمایت برای آن به طرح ادعا‌های بی اساس علیه مسلمانان روی آورده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۳۰ دی ۱۳۹۷
ترامپ خبیث
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۳۰ دی ۱۳۹۷
ترامپ جنایتکار رذل
آخرین اخبار