رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه ؛

یکی از عمده وظایف سازمان صمت حفظ آرامش بازار است

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت : یکی از عمده وظایف این سازمان؛ حفظ آرامش بازار است که با هم افزایی محقق می‌شود .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محسن دارابی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به وظایف و ماموریت‌های متعدد و متنوع سازمان صمت گفت : یکی از عمده وظایف این سازمان؛ حفظ آرامش بازار است که با هم افزایی و تشریک مساعی اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی، محقق می‌شود.

وی گفت : برگزاری جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به منظور رصد مشکلات واحد‌های تولیدی و چاره اندیشی در این خصوص از دیگر اولویت‌های این سازمان است که دراین راستا، تمهیدات و تدابیر لازم اندیشیده شده است.

دارابی افزود: استان کرماانشاه دارای ظرفیت‌های زیادی در حوزه تجارت خارجی، از جمله وجود ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق، ۴ بازارچه مرزی، ۲ گمرک رسمی است و اصلی‌ترین ماموریت این سازمان در حوزه تجارت خارجی، ایجاد زیرساخت‌های مرود نیاز برای بازارچه‌های مرزی استان است.

دارابی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار داشت: با توجه به گستردگی وظایف این سازمان؛ سعی خواهیم کرد که توانمندی‌ها و دستاورد‌های انقلاب دراین دوران را به خوبی نشان دهیم تا دل دوستداران این انقلاب راشاد و پاسخ قاطع ومحمی برای دشمنان این انقلاب باشد.

 آیت الله علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه نیز ضمن اشاره به سابقه دیرینه استان کرمانشاه در حوزه تجارت، گفت: از دیرباز کرمانشاه؛ یک استان پر رونق در زمینه کسب و کار و تجارت بوده است و سرمایه گذاران زیادی دراین شهر زندگی و به آن خدمت ارایه داده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن تاکید بر ایجاد اشتغال برای جوانان این استان، افزود: استان کرمانشاه دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوبی به منظور راه اندازی تولید و اشتغال است و از عمده وظایف مسوولان و دولت مردان این نظام؛ ایجاد بستر‌ها و زیرساخت‌های لازم برای جوانان جویای کار است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه بر ضرورت ابتکار عمل در کار‌ها در حوزه صنعت و معدن اشاره و استفاه از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها را مهم برشمرد.

 آیت الله علما؛ مسوولیت خطیر دولت مردان را ایجاد روحیه نشاط در جوانان توصیف کرد و بر تدبیر در امورد و دلسوزی در انجام کار‌ها تاکید کرد .

 

 

انتهای پیام/د

آرامش بازار با هم افزایی و تشریک مساعی اتاق اصناف محقق می شود

 

برچسب ها: صنعت ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.