با حضور خانواده های معزز آزادگان، جانبازان و شهدا؛

سرباز کوچک امام نقد می شود

کتاب سرباز کوچک امام،نوشته فاطمه دوست‌کامی با مشارکت اداره کل کتابخانه های عمومی قم و مجموعه کتاب خوب نقد می شود.

سرباز کوچک امام نقد می شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قم،حجت الاسلام والمسلمین امیرعطاءاله جباری، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گفت:نقد کتاب سرباز کوچک امام نوشته فاطمه دوست‌کامی  با حضور خانواده های معزز آزادگان، جانبازان و شهدا  برگزار می شود.

وی افزود: این نشست، پنجشنبه ۴ بهمن ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲صبح با حضور نویسنده کتاب و مهدی طحانیان آزاده سرافراز ایران در تالا غدیر اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم واقع در خیابان ساحلی برگزار می شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی قم عنوان کرد: با توجه به درپیش بودن چهل سالگی انقلاب و اهمیت گرامی‌داشت این دهه و معرفی قهرمانان و آزادگان واقعی سرزمین ایران اسلامی، این اداره کل با همکاری «مجموعه کتاب خوب» و بر اساس ماهیت و عملکرد فرهنگی خود، کتاب های مرتبط در حوزه انقلاب و چهره های شاخص انقلابیون را در قالب نقد و بررسی با حضور مسئولین، شهروندان عزیز، اهالی فرهنگ و قم و اعضای کتابخانه ها و … برگزار می کند.

وی در ادامه شیوه های تاثیرگذار در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را، زبان هنر همچون اجرای نمایش، معرفی کتاب در قالب رمان، داستان های کوتاه و اشعار مناسب عنوان کرد و افزود: این امر مهم در راستای تداوم و استحکام نهضت انقلاب اسلامی و زنده نگهداشتن یاد و خاطره آزادگان و حمایت و تشویقِ از نویسندگان انقلابی نیز است.

حجت الاسلام والمسلمین جباری گفت: دشمن در این عصر از ناآگاهی و عدم مطالعه مردم در پیشبرد اهداف خود استفاده می کند و اگر نسبت به تاریخ پیش از انقلاب و پس از انقلاب مطالعه و آگاهی داشته باشیم و به امر کتاب و کتابخوانی که یکی از نیازهای اصلی جامعه امروز به شمار می آید، توجه کنیم، بر توطئه های دشمن و رفع مشکلات فائق می آییم.

انتهای پیام/ش

کتاب سرباز کوچک امام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار