نورافکن: امیدوارم تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ حاضر شود

کاپیتان تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: امیدوارم تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ حضور داشته باشد و بتواند نتایج خوبی را کسب کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امید نورافکن، کاپیتان تیم ملی فوتبال امید ایران درباره میزبانی قطری‌ها برای جام جهانی ۲۰۲۲ بیان کرد: قطری‌ها تشکیلات قوی و محکمی برای میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ دارند و می‌توانند میزبانی فوق العاده‌ای برای این مسابقات داشته باشند. تلاش‌ها  و  امکاناتی که آن‌ها در مسیر میزبانی ایجاد کردند، فوق العاده است و  من را شگفت زده کرد.

او افزود: امیدوارم تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ حضور داشته باشد و بتواند نتایج خوبی را کسب کند. اولین هدف بازیکنان و اعضای تیم امید آن است که بتواند در بازی‌های مقدماتی و المپیک بتواند نتایج خوبی کسب کند و دومین هدفمان آن است که بتوانیم در جام جهانی ۲۰۲۲ برای تیم ملی بزرگسالان بازی کنیم.

هافبک تیم ملی فوتبال امید ایران در پایان گفت: حدود ۴۶ ماه تا آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ باقی مانده است و با بازیکنان تیم که صحبت می‌کردم،   دوست دارند برای تیم ملی در جام جهانی بازی کنند و امیدوارم به این هدف برسیم.

گفتنی است، تیم ملی فوتبال امید ایران با هدایت زلاتکو کرانچار برای برگزاری تورنومنت چهار جانبه در دوحه حضور دارد و پس از شکست مقابل تاجیکستان، کویت را ۵ تایی کرد تا در بازی آخر به مصاف عنابی‌ها (لقب تیم ملی فوتبال قطر) برود.


بیشتر بخوانید:

پیروزى پر گل شاگردان کرانچار برابر کویت

فامیل بازی در تیم ملی فوتبال امید ایران

استیلی:کراکان با نظر کرانچار به کادر اضافه شد

بختیاری زاده: کادر مدیریتی بعد از هر شکستی مربیان را مقصر می‌دانند


انتهای پیام/

اظهارات کاپیتان تیم ملی فوتبال امید ایران درباره میزبانی قطر در جام جهانی 2022

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار