پیروزى پر گل شاگردان کرانچار برابر کویت

تیم ملی فوتبال امید کشورمان در دومین دیدار دوستانه خود موفق شد کویت را با ۵ گل شکست دهد.

پیروزى پر گل شاگردان کرانچار برابر کویتبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال ، تیم ملی فوتبال امید کشورمان در دومین دیدار دوستانه خود موفق شد کویت را با ۵ گل شکست دهد.شاگردان کرانچار از دقایق ابتدایى این مسابقه کنترل بازى را در اختیار گرفتند و در دقیقه ٣ با ضربه علیرضا آرتا موفق به گشودن دروازه حریف شدند.

بازیکنان ایران در ادامه باز هم فشار زیادى روى دروازه حریف وارد کردند و صاحب موقعیت هاى متعدد گل زنى شدند.

صیادمنش در دقیقه ٤٠ روى یک ضربه ریباند دروازه کویت را گشود تا نیمه نخست با برترى قاطع امید‌ها و پیروزى دو بر صفر به پایان برسد. در نیمه دوم باز هم ایران صاحب توپ و میدان بود. یونس دلفى در دقیقه ٥٠ روى یک توپ گیرى موفق و ضربه دقیق از زاویه بسته سومین گل ایران را به ثمر رساند. حسین زاده در دقیقه ٥٤ با یک ضربه دقیق براى چهارمین بار دروازه کویت را باز کرد. امید نورافکن با یک ضربه ایستگاهى دقیق در دقیقه ٧٢ زننده پنجمین گل ایران بود.

تیم  ملی فوتبال امید کویت بعد از دریافت گل پنجم بازى خشنى انجام داد و در پى برخوردهاى شدید بازیکنان دو تیم امیر روستایى و مدافع کویت در دقیقه ٨٠ از زمین اخراج شدند تا بازى از سوى هر دو تیم ده نفره دنبال شود.

در دقیقه ٩٠ حمید طاهرخانى هم با دریافت کارت قرمز از میدان اخراج شد و بازى با نتیجه پنج بر صفر به سود ایران به پایان رسید.


بیشتر بخوانید:

فامیل بازی در تیم ملی فوتبال امید ایران

تیم ملی فوتبال امید ایران با پرسپولیس بازی نمی‌کند

استیلی:کراکان با نظر کرانچار به کادر اضافه شد

بختیاری زاده: کادر مدیریتی بعد از هر شکستی مربیان را مقصر می‌دانند


انتهای پیام / 

پیروزی شاگردان کرانچار مقابل کویتی ها 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.