آیفون SE بار دیگر به فروش می‌رسد

پس از توقف عرضه آیفون SE در سپتامبر گذشته اکنون این شرکت بار دیگر فروش این محصول را آغاز کرده است.

آیفون SE بار دیگر به فروش می‌رسدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سپتامبر گذشته اپل به طور رسمی فروش آیفون X، آیفون SE و آیفون 6s را متوقف کرد و پس از آن شروع به عرضه محصولات جدید خود یعنی آیفون XS و XR کرد. اما این آخر هفته MacRumors اطلاع داد که اپل بی سر و صدا شروع به فروش دوباره آیفون SE کرده است.

این گوشی که برای سال ۲۰۱۶ است با دو نسخه ۳۲ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایتی وارد بازار شده و در قیمت‌های ۱۰۰ و ۱۵۰ دلار به فروش می‌رسد. این آیفون‌ها در رنگ‌های خاکستری، رز گلد، طلایی و نقره‌ای در دسترس است.

به نظر نمی‌رسد اپل برای فروش دوباره آیفون X و آیفون 6s برنامه‌ای داشته باشد اما اگر به تازگی گوشی خود که دارای جک هدفون بوده است را گم کرده‌اید، وقت آن رسید است که اپل SE را خریداری کنید. این محصول اپل می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

پس از گذشت حدود ۳ سال مشخصات این گوشی را بار دیگر با هم مرور می‌کنیم. در آیفون SE از پردازنده مرکزی دو هسته‌ای تویستر با فرکانس ۱.۸۴ استفاده شده است و پردازنده گرافیکی آن شش هسته‌ای است. سیستم عامل استفاده شده در این گوشی نیز iOS 9.3.2 است البته احتمالا برای فروش جدید این سیستم عامل ارتقا داده شده است.

آیفون SE دارای یک جک ۳.۵ میلی‌متر است که دیگر در گوشی‌های اپل دیده نمی‌شود. آیفون SE یک گوشی مناسب برای کسانی است که دوست دارند از امکانات آیفون‌های جدید استفاده کنند اما از اندازه بزرگ محصولات اخیر اپل ناراضی هستند. این محصول اپل به اندازه آیفون 5s است در نتیجه افرادی که طرفدار گوشی‌های کوچک‌تر اپل هستند طرفدار آن شده‌اند.


بیشتر بخوانید: عکس‌های بهترین میان‌رده شیائومی، در TENAA منتشر شد +تصاویر 


انتهای پیام/

فروش آیفون SE، گوشی کوچک اپل دوباره شروع شد

برچسب ها: فناوری ، اپل ، آیفون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار