رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل گفت: خیران اردبیلی بازسازی ۵۰۰ مترمربع از صحن حضرت زهرا (س) را بر عهده گرفتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اسفندیار هوشیار، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل ظهر امروز در مراسم تجلیل از خیران و بانیان بازسازی عتبات عالیات در اردبیل اظهار داشت: استان اردبیل تعهد بازسازی ۵۰۰ مترمربع از صحن حضرت زهرا (س) را بر عهده گرفته است که هزینه هر یک مترمربع از این صحن ۳ میلیون تومان است.

وی با اشاره به این که اردبیلی‌ها همیشه در بازسازی عتبات عالیات نقش اساسی داشته‌اند افزود: مشارکت اردبیلی‌ها در بازسازی صحن حضرت زهرا (س) چشم‌گیر است و کمک شایانی در این زمینه وجود دارد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل گفت: خیران همیشه در اربعین حسینی و مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی پیشگام بودند و نقش اساسی در برگزاری این مراسمات داشته‌اند.

هوشیار تصریح کرد: امروز نیز در مراسمی از ۸۰ نفر از خیران و بانیان عتبات علیات تجلیل می‌شود و سند افتخار به این خیران اعطا می‌شود چرا که نقش ایاسی در بازسازی داشته‌اند و ۲۰۰ میلیون تومان از این افراد جمع‌آوری شده که به بازسازی صحن حضرت زهرا (س) تخصیص می‌یابد.

انتهای پیام/ح

بازسازی صحن حضرت زهرا (س) توسط خیران اردبیلی

برچسب ها: عتبات ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.