مدیرکل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان خبرداد:

مرگ ۱۱۵ نفر بر اثر اعتیاد در سیستان و بلوچستان

مدیرکل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان گفت: در نه ماهه سال جاری ۱۱۵ نفر بر اثر اعتیاد در استان سیستان و بلوچستان جان خود را از دست دادند.

مرگ ۱۱۵ نفر بر اثر اعتیاد در سیستان و بلوچستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان، رضا عبدی اظهار کرد: در ۹ ماهه نخست سال جاری ۱۱۵ نفر بر اثر اعتیاد در استان سیستان و بلوچستان جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات اعتیاد ۱۰۲ نفر بود، ۱۳ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: در ۹ ماهه سال جاری ۱۱۵ نفر بر اثر اعتیاد در استان سیستان و بلوچستان جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات اعتیاد ۱۰۲ نفر بود، ۱۳ درصد افزایش یافته است.

عبدی گفت: در ۹ ماهه سال جاری از کل تلفات اعتیاد در استان ۹۱ نفر مرد و ۲۴ نفر زن بودند. این در حالی است که آمار مردان فوت شده بر اثر اعتیاد در ۹ ماهه نخست سال گذشته ۸۲ و تعداد زنان ۲۰ نفر بود.

مدیرکل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این مدت شهرستان‌های زاهدان با ۸۲، ایرانشهر با ۱۱ و چابهار با ۵ فوتی بیشترین و شهرستان‌های سراوان، نیکشهر، کمترین آمار تلفات اعتیاد را داشته اند.

وی بیان کرد: بر اساس این گزارش در ۹ ماهه امسال از کل تلفات اعتیاد ۱۱۰ نفر بر اثر مصرف مواد مخدر و ۵ نفر بر اثر مصرف مواد محرک جان خود را از دست داده اند.

عبدی گفت: همچنین در این مدت بیشترین آمار مرگ بر اثر سوءمصرف مواد مخدر با ۱۷ فوتی در آبان و آذر ماه و کمترین آن با ۷ فوتی در مهر ماه ثبت شده است.

انتهای پیام/ف

۱۱۵ نفر بر اثر اعتیاد در سیستان و بلوچستان جان خود را از دست دادند

برچسب ها: پزشکی قانونی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار