منچستریونایتد محبوب‌ترین تیم اروپا/ رئال مادرید ۶ پله سقوط کرد

پایگاه اینترنتی دیلی اکسپرس به رده بندی محبوب ترین تیم های فوتبال اروپایی پرداخت.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی دیلی اکسپرس در تازه‌ترین گزارش خود به بررسی ۱۵ تیم محبوب اروپایی از نظر تعداد تماشاگران در رقابت‌های اروپایی سال ۲۰۱۸-۲۰۱۹ پرداخت که در این رده بندی رئال مادرید با ۶ پله سقوط در رتبه‌ی هفتم و پایین‌تر از تیم‌های منچستریونایتد، بورسیا دورتموند، تاتنهام هاتسپرز، بایرن مونیخ و بارسلونا قرار گرفت.

سقوط 6 پله ای رئال مادرید در جمع محبوب ترین ها

ترک کریس رونالدو عامل مهمی در سقوط محبوبیت رئال مادرید بود و این باشگاه در هر دیدار اروپایی به طور میانگین ۶۶۱۶۱ هوادار داشته و در مجموع بازی‌های این فصل رقابت‌های اروپایی یک میلیون و دویست و پنجاه و هفت هزار هوادار داشته است.

بر اساس این گزارش باشگاه فوتبال منچستریونایتد به طور میانگین در هردیدار اروپایی ۷۴۹۷۶ هوادار داشته و در مجموع یک میلیون و ۴۲۴ هزار هوادار از بازی‌های اروپایی شیاطین سرخ بازدید داشتند که با وجود افت در کسب نتیجه در رقابت‌های لیگ برتر این رتبه را کسب کرده است.

تیم بورسیا دورتموند ۷۹۴۹۶ در هر بازی تماشاگر داشته و در مجموع یک میلیون و ۳۵۱ هزار و ۳۴۲ نفر تماشاگر داشته است.

باشگه تاتنهام هاتسپرز با صعود چشمگیر بین محبوب‌ترین تیم‌های رقابت‌های اروپایی در هر بازی ۶۷۹۵۳ نفر تماشاگر داشته و در مجموع این رقابت‌ها یک میلیون و ۲۹۱ هزار و ۱۰۷ تماشاگر جذب کرده است.

گفتنی است به ترتیب تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ، بارسلونا، رئال مادرید، آرسنال، اینترمیلان، سلتیک در جمع محبوب‌ترین تیم‌های رقابت‌های اروپایی بین رتبه‌ی چهارم تا نهم قرار گرفتند.


بیشتربخوانید:

بارسلونا - اینترمیلان؛ ۹۰ دقیقه هیجان بدون مسی/ پاری‌سن‌ژرمن-ناپولی؛ کمین میلیاردر‌ها در پاریس

فوتبال با 3/5 میلیارد نفر هوادار رکورد دار است

رئیس پر طرفدارترین باشگاه برزیل تغییر کرد


انتهای پیام/

سقوط آزاد رئال مادرید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار