مدیر عامل بانک کشاورزی به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

آغاز اولین مرحله امهال جریمه دیرکرد وام کشاورزان خسارت دیده

خدارحمی گفت: بخشنامه تعیین تکلیف مشمولان امهال ۳ ساله جریمه دیرکرد وام کشاورزان خسارت دیده در این هفته اجرایی خواهد شد.

آغاز اولین مرحله  امهال جریمه دیرکرد وام کشاورزان در این هفتهروح الله خدارحمی، مدیر عامل بانک کشاورزی در گفت و گو با  خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: بخشنامه امهال ۳ سال جریمه دیرکرد وام کشاورزان خسارت دیده تکمیل و نهایی شده است. این بخشنامه به تمام شعب بانک کشاورزی در سراسر کشور ابلاغ و دستورالعمل مالی آن هم امروز تهیه شده است.

خدارحمی از آغاز اولین مرحله امهال جریمه دیرکرد وام کشاورزان خسارت دیده در این هفته  خبر داد.

وی با اشاره به حل اختلاف دو بخشنامه گذشته در هیئت دولت، افزود: در این مرحله که اولین نوبت امهال وام خسارت دیدگان است تعداد  ۴۰۰ هزار کشاورز مشمول این طرح  طبق منابع تخصیص داده شده توسط دولت، تعیین  تکلیف خواهند شد، این روند طبق قول‌هایی که مسئولان داده اند ادامه خواهد داشت و با منابعی که در آینده نزدیک به ما اختصاص داده می‌شود به سرعت به این مبحث نظم خواهیم بخشید.

مدیرعامل بانک کشاورزی تاکید کرد: قصد بر این است که با باقی کشاورزانی که مشمول این طرح نیستند هم مدارا کنیم تا کمترین فشار بر قشر تولید کننده محصولات غذایی کشور وارد شود. این امهال و بخشودگی در چند مرحله  اجرایی و تکلیف تمام کشاورزان خسارت دیده  معین خواهد شد.


بیشتر بخوانید: ابلاغ طرح بخشودگی جریمه دیرکرد تسهیلات بانکی کشاورزان


به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در مهر ماه  امسال بود که نمایندگان مجلس طی جلسه‌ای که  با وزیر جهاد کشاورزی برگزار کردند  از تمدید بخشودگی سود و کارمزد و جرائم وام‌های دریافتی کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیر مترقبه و امهال اصل وام آنان تا پایان سال خبر دادند، همچنین طبق بند "خ" ذیل تبصره ماده ۳۳ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور به مدت سه سال موضوع بخشودگی سود و کارمزد و جرائم وام‌های دریافتی کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه و امهال اصل وام آنان پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابی
۰۸:۳۴ ۰۶ بهمن ۱۳۹۷
پس کی دیگه؟!!!!!!!!!!!
بنده از برج 2 ماشین فروختم پرداخت کردم جلوی حسابم رو بستن وام هنوز سر جاش هست هر روز هم بهش اضافه میشه آقایون همش فردا و پس فردا می کنن.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۰:۱۳ ۰۳ بهمن ۱۳۹۷
کشاورزی مرد وهیچ دلسوزی ندارد
Iran (Islamic Republic of)
حسینی گرگانن
۱۰:۳۳ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
باسلام خسته نباشی اکثر کشاورزان وام وبدهی معوق شان صدوپنجاه میلیون هستش اکثر از روی دلسوزی وحرکت چرخ اقتصادباید زحمت بکشید اصلاح کنید
آخرین اخبار