بیرانوند: قبل از مهار پنالتی فقط به مردم عزیز کشورم فکر می‌کردم

دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: قبل از مهار پنالتی فقط به مردم عزیز کشورم فکر می‌کردم و اینکه بتوانم خوشحالشان کنم.

بیرانوند: قبل از مهار پنالتی فقط به مردم عزیز کشورم فکر می کردمبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت و گو با AFC در مورد پنالتی که شب گذشته مقابل تیم ملی فوتبال عمان مهار کرد گفت: در آن لحظه فقط به مردم عزیز کشورم فکر می کردم و اینکه بتوانم خوشحالشان کنم. می دانستم تمام مردم ایران بازی را نگاه می کنند و از گل خوردنمان بسیار ناراحت می شوند.

او ادامه داد: می دانستم مردم در حال دعا کردن هستند و تنها کاری که باید می کردم این بود که تمرکز بیشتری داشته باشم. خداروشکر توانستم به تیم کمک کنم و دل مردم ایران را شاد کنم.

بیرانوند در مورد اینکه پیش از زدن ضربه آزمون مسیر توپ را به او نشان داده بود گفت: سردار به من گفت به آن سمت برو اما من خودم پیش از آن تصمیم گرفته بودم که این کار را انجام دهم. وقتی دیدم تصمیم خودم همین است و سردار هم به همان سمت اشاره می کند گفتم حتما حکمتی در آن است و به  همان سمت رفتم.


بیشتر بخوانید:

بوسه مدافع تیم ملی بر دستان مادرش +عکس

بیرانوند نامزد بهترین پنالتی‌گیر جام ملت‌ها + لینک رای‌گیری

تمجید چینی‌ها از همدلی بازیکنان ایران


انتهای پیام/

صحبت های بیرانوند در مورد مهار پنالتی تیم عمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار