مارچلو لیپی: برای دیدار با ایران شب و روز نمی شناسیم

سرمربی مشهور ایتالیایی تیم ملی چین در مصاحبه کانال نیوز آسیا گفت: لحظه ای استراحت برای بازیکنان تیم ملی فوتبال چین برای رویارویی با ایران ممنوع است.

برای دیدار با ایران شب و روز نمیشناسیمبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مارچلو لیپی سرمربی مشهور ایتالیایی تیم ملی فوتبال چین در تازه ترین مصاحبه خود با کانال نیوز آسیا گفت: لحظه ای استراحت را برای شاگردانم ممنوع می کنم و از اکنون تمرکز شدیدی را برای دیدار با تیم ملی فوتبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی خواهم داشت.

سرمربی سابق باشگاه یوونتوس و تیم ملی ایتالیا ادامه داد: ملی پوشان چینی پس از پیروزی برابر تیم ملی فوتبال تایلند از نظر روانی آماده دیدار با تیم ملی فوتبال ایران هستند، اما از نظر فیزیکی وفنی باید ۳ روز مستمر به تمرینات خود ادامه دهیم.

لیپی افزود: می خواهم نقطه عطفی را در تاریخ معاصر فوتبال چین با پیروزی بر ایران ثبت کنم و ملی پوشان چینی لایق حضور در جمع ۴ تیم برتر هستند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از جام ملت های آسیا تصمیم به خداحافظی از تیم ملی چین را گرفتم اما در حال حاضر کسب مقام شایسته برای چینی ها تمام دغدغه من است.


بیشتربخوانید:

بازتاب رسانه‌های خارجی و داخلی از درخشش تیم ملی فوتبال ایران

زنان چینى بیشترین خریدار بلیت هاى جام جهانی ۲۰۱۸

آشنایی با برترین‌های ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی روسیه + عکس


انتهای پیام/

تمرکز لیپی بر دیدار با تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.