در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

بخش خصوصی کمبود بودجه معاونت علمی را جبران می‌کند

دلیری گفت: در مقابل فعالیت‌های دانش بنیان نمی‌توان ایستاد و به کمک بخش خصوصی کمبود بودجه خود را جبران می‌کنیم.

جعفری/ ترمز فعالیت‌های دانش بنیان قابل گرفتن نیست/ به کمک بخش خصوصی کمبود بودجه خود را جبران می‌کنیمعلیرضا دلیری معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بودجه معاونت علمی اظهار کرد: بودجه اهرمی برای انجام فعالیت‌های علمی است و می‌تواند به برنامه‌هایمان شکل دهد.

معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی با بیان اینکه به اعتقاد ما پول آخرین گزینه است،‌ گفت: پول آخرین کمکی است که باید به شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌آپ‌ها داشت اما امیدواریم که با کنش‌های موجود بودجه مطلوب‌تری را داشته باشیم.

دلیری با اشاره به منابع مالی معاونت علمی و فناوری‌ ریاست جمهوری بیان کرد: معاونت علمی مجموعه‌ای است که حوزه‌های جدید بسیاری دارد و هر چه میزان بودجه بیشتر شود فعالیت‌های ما نیز افزایش خواهند داشت و  اگر منابع بیشتری در اختیار دولت باشد ما به همان میزان برنامه‌ریزی می‌کنیم.

در پیشبرد اهداف خود مصمم هستیم

معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی با بیان اینکه در هدف پیش‌روی خود مصصم هستیم، اظهار کرد: توسعه اقتصاد دانش بنیان و ایجاد بستر‌های مناسب برای فعالیت آنها از جمله اهداف پیش‌روی معاونت علمی است که ترمز آن  گرفتنی نیست.

دلیری با اشاره به محدودیت‌های بودجه گفت: با وجود محدودیت‌ها هم کارهای خود را پیش می‌بریم و حتی اگر کمبود بودجه‌ نیز داشته باشیم فعالیت‌های خود در بخش دانش بنیان را به کمک بخش خصوصی ادامه می‌دهیم و هیچ چیز سد راهمان نیست.

وی با اشاره به منابع مورد نظر برای تخصیص بودجه معاونت علمی و فناوری اظهار کرد: اگر منابع دولتی برای پیشبرد اهدافمان کم باشد به کمک بخش خصوصی، هلدینگ‌های بزرگ و صندوق‌های جسورانه منابع مالی بخش دانش بنیان را تامین می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار