کشتی آرای در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حباب سکه به ۴۳۰ هزار تومان رسید

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر گفت: امروز حباب سکه به ۴۳۰ هزار تومان رسید، این در حالی است که در دو روز گذشته حباب سکه ۳۸۰ هزار تومان بود.

حباب سکه به ۴۳۰ هزار تومان رسیده استمحمد کشتی آرای رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین قیمت طلا و سکه در بازار گفت: امروز حباب سکه به ۴۳۰ هزار تومان رسید، این در حالی است که در دو روز گذشته حباب سکه ۳۸۰ هزار تومان بود.

وی تصریح کرد: افزایش نرخ ارز و تقاضایی که برای خرید طلا و سکه وجود دارد موجب افزایش قیمت‌ها شده است و امیدواریم قیمت‌ها به تعادل برسد.


بیشتر بخوانید: کاهش قیمت انس جهانی طلا/ حباب سکه امروز ۴۲۰ هزار تومان است 


کشتی آرای با بیان اینکه قیمت جهانی طلا نسبت به روز گذشته ۴ دلار کاهش داشته است، اظهار کرد: قیمت طلا و سکه را نمی‌توان در بازار پیش بینی کرد.

امروز در بازار آزاد تهران، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با قیمت ۴ میلیون و ۸۲ هزار و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۳ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان معامله شد. هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، ربع سکه یک‌میلیون و ۲۷۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۷۰۰ هزار تومان فروخته شد.

انتهای پیام/

قیمت جهانی طلا نسبت به روز گذشته ۴ دلار کاهش داشته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار