نیسان NV300، خودرویی با امکان تامین برق مورد نیاز شغل شما +تصاویر

نیسان از یک ون تمام برقی رونمایی کرده که قادر به تامین برق مورد نیاز برای مشاغل خدماتی کوچک است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت ژاپنی نیسان عقیده دارد که تکنولوژی خودرو‌‎های تمام برقی باید فراتر از این برود و به غیر از تأمین نیاز حمل و نقل، نیاز برقی مشاغل خدماتی کوچک نیز تامین شود. از این رو این شرکت از یک ون تمام برقی کانسپت بر پایه ون NV300 رونمایی کرده که شامل یک سرویس خدماتی اینترنتی نیز است. در این مورد خاص این ون تبدیل به یک نجاری سیار با قابلیت سفارش‌گذاری از طریق اینترنت شده که به وسیله پک باتری دست دوم متعلق به نیسان لیف تغذیه می‌شود.

درون محفظه پشتی این ون نسبتاً بزرگ انواع ابزار‌آلات برقی و کامپیوتر‌هایی قرار گرفته که بدون نیاز به اتصال مستقیم به برق و یا استفاده از ژنراتور کار می‌کنند. همچنین روی سقف این خودرو یک پنل خورشیدی نصب شده تا بخشی از نیروی مورد نیاز باطری‌های خودرو به این ترتیب تامین شود. این ون خاص که جزوی از پروژه تطبیق‌پذیری نیسان به شمار می‎رود، بسیار کار‌آمد و مقرون به صرفه ارزیابی می‌شود. نیسان اعلام کرده که این خودرو اواسط سال ۲۰۱۹ در بازار اروپا عرضه می‌شود و امکان تبدیل به انواع خودرو‌های خدماتی را دارد. این ایده خلاقانه نیسان در جهت احیای مجدد باطری‌های دست‌دوم خودرو‌های برقی و به‌کار گرفتن آن بسیار مورد توجه قرار گرفته و به نظر می‌رسد که در صورت عرضه این خودرو در ابعاد گسترده با موفقیت زیادی روبرو شود.

اولین پروژه خودرو‌های خدماتی الکتریکی نیسان در سال ۲۰۱۱ با نمونه آزمایشی ون NV200 کلید خورد. این خودرو از سال ۲۰۱۱ در سرویس پست شرکت فد اِکس با خودرو‌های سوخت فسیلی در ژاپن جایگزین شد. چندی بعد در انگلستان نیز این ون‌ها مورد استفاده قرار گرفتند و پس از آن به سنگاپور و برزیل نیز راه پیدا کردند. پس از عرضه نسخه تولید انبوه این ون نیز استقبال زیادی از آن شد و مدل‌های جدید آن نیز به بازار عرضه شدند. آخرین مدل این ون در سال ۲۰۱۷ توانایی پیمایش مسافت ۱۷۰ کیلومتر را تنها با یک بار شارژ دارد. حال با پروژه جدید نیسان در ون NV300 به نظر می‌رسد که تحول عظیمی در صنعت خودرو‌های خدماتی ایجاد شود.

در ادامه تصاویر مربوط به اتومبیل Nissan NV300 Concept را مشاهده می‌کنید.

نیسان NV300، خودرویی با مکان تامین برق مورد نیاز شغل شما +تصاویر

نیسان NV300، خودرویی با مکان تامین برق مورد نیاز شغل شما +تصاویر

نیسان NV300، خودرویی با مکان تامین برق مورد نیاز شغل شما +تصاویر

نیسان NV300، خودرویی با مکان تامین برق مورد نیاز شغل شما +تصاویر

نیسان NV300، خودرویی با مکان تامین برق مورد نیاز شغل شما +تصاویر

بیشتر بخوانید: نیسان لیف E پلاس جدید، ۳۶۰ کیلومتر تنها با یک شارژ +تصاویر


انتهای پیام/

نیسان NV300 برقی کانسپت، یک خودروی خدماتی برقی

برچسب ها: فناوری ، نیسان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار