قوانین نگهداری سگ در کشورهای دیگر

همزمان با انتشار تصاویر و ویدئویی از دختر بچه ۱۰ ساله که مورد حمله چند سگ قرار گرفت، یکی از کاربران فضای مجازی قوانین نگهداری از سگ در خارج از کشور را به اشتراک گذاشت.

قوانین نگهداری سگ در کشورهای دیگربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مهدی ناظمی دکتری فلسفه محض از دانشگاه اصفهان و مدرس دانشگاه، مؤلف و پژوهشگر در حوزۀ فلسفه سینما و فلسفه هنر در صفحه توئیتری خود مطلبی را با عنوان شرایط نگهداری از سگ در خارج از کشور به اشتراک گذاشت. چند روز پیش دختر بچه‌ای در یکی از پارک‌های تهران مورد حمله چند سگ رها شده قرار گرفته بود و بر اثر این حمله به شدت آسیب دید.


بیشتر بخوانید: صحبت‌ های دردناک پدر دختر بچه‌ ای که مورد حمله دو سگ قرار گرفت +فیلم


این استاد فلسفه با برشمردن قواعدی در این پست خود نوشت:

«در فرنگستان برای نگهداری سگ باید:

‏1.گواهینامه نگهداری دریافت کنید

‏2.مالیات پرداخت کنید

‏3.قوانینی مانند قلاده و پوزبند و اماکن عمومی را به دقت رعایت کنید

‏4.اگر سگ به کسی حتی نزدیک شود ضامن هستید

‏5.اگر به کسی حمله کند زندان میروید و جریمه سنگین میدهید و از سگ سلب مالکیت می‌شود»

قوانین نگهداری سگ در کشورهای دیگر

لازم به یادآوری است روز جمعه ۲۳ آذر ماه خانواده تهرانی که برای تعطیلات آخر هفته به پارکی واقع در شمال تهران رفته بودند، مورد حمله دو سگ رهاشده قرار گرفتند. بر اثر حمله این سگ‌ها  دختربچه‌ این خانواده به نام بهار که مشغول بازی بود، از ناحیه دست و پا دچار جراحات بسیار شدیدی شد. چند روزی است که تصاویری از این دختربچه در فضای مجازی منتشر می شود و واکنش هایی را هم به دنبال داشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
مهدی
۰۰:۴۱ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
مالیات سالانه برای هر سگ حدود ۱۲۰ یورو. ۲ سگ، حدود ۳۰۸ یورو. در اماکن عمومی با محافظ قلاده واگر لازم باشد با پوزه بند بایستی باشد.