ویلای ۷۰ میلیاردی با چشمه جوشان یا تریپلکس با «پرشین روم»؟! + عکس

برخی ویلا‌های لواسان شاید به علت نزدیکی به خیابان آرامش لازم را نداشته باشد اما دیوار برخی، عایق حرارت و صوت با دانسیته ۱۲ است.

به گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، حالا مرکز خبری ایران، لواسان است و کلکسیونی از اتفاقات عجیب، غریب و تلخ در این منطقه کوچک نزدیک به پایتخت رقم می‌خورد که هر طرف آن، با پنجه اندازی مواجه است؛ یک بار دختری کوچک قربانی سگ‌های تیزدندان و قوی پنجه می‌شود و روزی دیگر، کوهها، زیر پنجه‌های لودر‌ها شکافته می‌شوند تا مامن و ویترینی برای تازه به دوران رسیده‌هایی باشند که کوه خواری را راهی برای نمایش ثروت خود و خوار شمردن طبقات محروم می‌دانند؛ گویی این عجایب شهر، فقط یک لواسان را کم داشت که حالا هر روز، ورقی از آن رو می‌شود.

این روز‌ها کمتر کسی است که خبری از لواسان نشنیده باشد. انگار لاکچری‌ها و بچه پولدارها، هر کجا که می‌روند حاشیه را نیز به دنبال خود می‌برند. روزگاری شهرک غرب و خیابان گلستان و پاساژ‌ها و مغازه‌های برند و مارک دارش محل دور دور این افراد بود، بعد‌ها اندرزگو و محله‌های زعفرانیه. این روز‌ها هم ویلا‌های میلیاردی با استخر رو باز، ماشین‌های خاص و سگ بازی، شده است تفریح پولدار‌هایی که تعدادشان اگرچه هنوز قابل شمارش با انگشت است، اما برای شمردن تخلفاتشان انگشت کم می‌آوریم.

لواسان کجاست و چرا اینقدر لاکچری شده است؟

شهرستان شمیرانات در نقطه شمالی استان تهران قرار گرفته، از شمال به استان مازندران، از جنوب به شهرستان تهران، از شرق به شهرستان‌های دماوند و پردیس و از غرب به استان البرز محدود می‌شود. شهرستان شمیرانات با مساحت حدود ۱۱۸۸ کیلومتر مربع و اشغال ۷/۸ درصد از مساحت استان تهران، در بین ۱۶ شهرستان استان، مقام ششم را از نظر مساحت داراست و آب و هوای خاص این منطقه باعث شده تا برخی افراد متمول و علاقمند به زندگی خاص به سمت این منطقه خاص گرایش پیدا کنند.

حضور این قشر خاص باعث شده حتی مراکز خرید، پاساژ‌ها و برند‌های مختلف نیز به این منطقه روی بیاورند. حتی نمایندگی خودرو‌های این محل نیز با بقیه تهران و حتی ایران متفاوت است تا چه در افتتاح و چه در طراحی شکل و شمایل متفاوتی داشته باشند.

هجوم سال‌های اخیر و ظرفیت محدود منطقه و در عین حال سودآور بودن ساخت و ساز‌های آن باعث شده تا تخلفات گسترده‌ای در این منطقه شاهد باشیم. از ساخت هتل در یک قدمی رودخانه گرفته تا ویلای فلان مسئول و فلان آقای فوتبالیست. انتشار عکس ساخت ویلایی لوکس و مجلل در دامنه کوه در منطقه اوشان (رودبار قصران) که چندی پیش در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرد از همان تخلفاتی است که تراشیدن کوه و ساختن قصر مجلل را عیان کرد؛ آنهم با کمک خلا‌های قانونی و اندکی پول؛ تنها اندکی پول...

ویلای ۷۰ میلیارد تومانی با چشمه جوشان می‌خواهید یا تریپلکس با «پرشین روم»؟! + عکس
جالب آنکه در مورد این ویلای خاص علی کیان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران تاکید کرده بود که شخص مالک این ساختمان، ۴هزار و خرده‌ای متر سند دارد و بر اساس آن سند، ساخت‌وساز انجام داده، اما بر اساس بررسی‌های همکاران منابع طبیعی و طبق نقشه‌های ما، حدود ۳هزار متر از این بنا جزو منابع طبیعی است. بر این اساس، پرونده‌هایی برای این زمین تشکیل و به محاکم قضایی ارسال شده، اما با توجه به اینکه منابع طبیعی هنوز برای این زمین سندی ندارد و تنها برگه تشخیص دارد، دادگاه با در نظر گرفتن اینکه فرد مالک، سند نیز در اختیار داشته، در مرحله بدوی او را تبرئه کرده است!

کم کاری‌هایی که گفته می‌شود شاید برخی از آن‌ها عمدی بوده و به قول امام جمعه لواسان فشار بالادستی‌ها در آن کاملاً مشهود است و شاید سراغ دیگران هم برویم، همین خلأ‌های قانونی و مشکلات اداری، راه را برای کسب درآمد‌ها و زندگی‌های ده‌ها میلیاردی شان هموار کرده است.

مسئولان خاص و سفارش برای زمین خواری نورچشمی‌ها

تخلفات آشکار برخی افراد در لواسان آنقدر علنی و حساس شده است که امام جمعه این منطقه مجبور به بیان علنی و رسانه‌ای آن برای جلب نظر و توجه مسئولان و افکار عمومی شد. حجت الاسلام سید سعید لواسانی با انتقاد از ساخت و ساز غیرمجاز و زمین‌خواری در این منطقه می‌گوید: برخی مسئولین به جای جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز، سفارش برای زمین‌خواری توسط نورچشمی‌ها می‌کنند.

وی می‌افزاید: ما در این منطقه با چند پدیده مواجه هستیم. یکی پدیده زمین خواری که امروز به تپه خواری و کوه خواری نیز رسیده است، که جزئیات آن را به مراجع قانونی گفته ام و خبر دارند و در حال پیگیری برای برخورد با این مساله زشت هستیم. مساله دوم ساخت و ساز‌های غیرقانونی و بسیار غیرمنطقی است، که در سطح لواسان و رودبار قصران انجام می‌شود. این ساخت و ساز‌ها در خارج از شهر‌ها و نوک قله‌ها در حال انجام است و تنها به شهر لواسان منحصر نمی‌شود، ساخت ویلا در کوه‌ها ضربه‌های زیادی به منابع آبی و نیز کوه‌ها می‌زند، مشکل جدی ما این موضوع است.

ویلای ۷۰ میلیارد تومانی با چشمه جوشان می‌خواهید یا تریپلکس با «پرشین روم»؟! + عکس
امام جمعه لواسان تاکید می‌کند: این معضلات متاسفانه به ۳ یا ۴ نمونه ختم نمی‌شود، بلکه روز به روز در حال افزایش است و هرکس که دستش می‌رسد، بدون توجه به آینده خود، فرزندان و نسل‌های آینده در حال انجام این تصرفات غیرقانونی است.

وی مشکلات قانونی را نیز به مسئولان یادآوری می‌شود و می‌گوید: در خصوص ساخت و ساز‌ها نیز با چند مطلب مواجه هستیم، اولاً قانونی که به عنوان قانون شهرداری‌ها به ویژه کمیسیون ماده ۱۰۰ داریم، قوانینی بسیار قدیمی و برای سال ۱۳۳۴ بوده و به هیچ وجه با مقتضیات زمان متناسب نیست و فاصله جدی داریم و مجلس باید قانون جدیدی با توجه به نیاز‌های امروز مصوب کند. از طرف دیگر مواردی که کمیسیون ماده ۱۰۰ یا ۹۹ وارد می‌شود و تخلف را عمده دیده و دستور تخریب می‌دهد، متاسفانه دیوان عدالت اداری حکم را بر می‌گرداند و علی رغم تخلف جدی، دستور پرداخت جریمه را به جای تخریب صادر می‌کند.

نکته جالب در صحبت‌های امام جمعه لواسان این است که وی تاکید می‌کند که حتی از وزارتخانه‌های خاص تماس می‌گیرند و تاکید می‌کنند که جلوی فلان شخص را نگیرید و بگذارید بسازد!

قیمت ویلا‌هایی که سر به فلک می‌کشد!

وقتی دیگر کل کل پول و پارتی و ژن خوب به خانه بالاشهر و ماشین‌های میلیاردی و لباس‌های مارک دار افاقه نمی‌کند، باید با خرید یک ویلا با قیمت و امکانات نجومی و قرار دادن عکس‌های آن در شبکه‌های اجتماعی و حتی اگهی کردن قیمت آن، به نوعی خودت را به رخ بکشی. کافیست سری به بنگاه‌های منطقه لواسان بزنید. آنقدر ویلای لوکس و میلیاردی به شما نشان می‌دهند که خودتان هم می‌مانید که اصلاً سازندگان کی وقت کرده اند تا این منطقه را اینقدر آباد! کنند.

" ۲۸۰۰ متر با جواز در لواسان کوچک: ۴۲ میلیارد تومان. ۵ اتاق خواب و ۳۰۰ متر بنای دوبلکس؛ یا دیگری ۳۰۰۰ متر مشرف به رودخانه با متریال لوکس، استخر سونا و جکوزی: ۲۵ میلیارد تومان. ویلای تریپلکس هزار متر، فول امکانات: ۳۵ میلیارد تومان. " البته اگر نخواهید متراژ بالا بخرید، اما امکانات بیشتر برایتان مهم باشد هم حتماً گزینه‌هایی برای بیشتر خاص بودنتان وجود دارد. ۲۷۰ متر کاملاً مبله با سیستم روشنایی هوشمند و طبقه آخر سالن ورزشی و بازی، دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان یا ۴۴۰ متر دارای کوچه اختصاصی و درخت‌های آلبالو، انار، گلابی و … دو میلیارد تومان.

ویلای ۷۰ میلیارد تومانی با چشمه جوشان می‌خواهید یا تریپلکس با «پرشین روم»؟! + عکس

اگر باز هم می‌خواهید خاص باشید و هیچکدام از این ویلا‌ها شما را راضی نمی‌کند کافیست کمی سیبیل آقای بنگاه دار را چربتر کنید کا کیس‌های خاص را داخل گاو صندوق بیرون بیاورد. تلفنی جواب نمی‌دهد و باید حضوری خدمت برسید. تاکید می‌کنند که این کیس‌ها را به هر کسی معرفی نمی‌کنند، چون آقای … شما را معرفی کرده است فایل‌ها را برایتان باز می‌کنم. ۱۰۰۰ متر بنای سوپر لوکس و برند منطقه، ٤ خواب، ٢ خواب مستر، استخر سرباز، جکوزی و سونا داخل واحد، دارای نگهبانی ٢٤ ساعته و سیستم امنیتی فوق العاده قوی ۶۰ میلیارد تومان.

اگر تلاشتان برای بی تفاوت نشان دادن به قیمت‌های بیان شده، افاقه کند، موارد دیگری هم وجود دارد که باعث می‌شود در صورت خرید و اقامت در آن، به قول آقای مشاور املاک، کاملاً "فِرِش" شوید. ۸۵۰ متر پنت هاوس سوپر لوکس فول امکانات متریال ژورنالی با چشمه جاری دور ملک.
استخر سرپوشیده و روباز، رست روم و پرشین روم، جیم و بیلیارد و روف گاردن ۷۰ میلیارد تومان. اما تاکید می‌کند این یکی پول لازم است و تخفیف خوبی هم می‌دهد!

البته حتی می‌شود از برخی ویلا‌ها ایراد هم گرفت و گفت: نزدیک خیابان است و ممکن است آرامش لازم را نداشته باشد. پاسخ می‌شنویم که " دیوارها، عایق حرارت و صوت با دانسیته ۱۲ است که تریدی پنل هم محسوب می‌شود؛ خیالتان راحت". خوشبختانه با این جملات بخصوص تریدی پنل بودن دیوارها، خیالمان کاملاً راحت شد!

سگ‌های خاص، غذا‌های خاص و تفریحات خاص در لواسان

جمعه ۲۳ آذرماه، خانواده‌ای برای گذراندن تعطیلات آخر هفته به پارکی در شهر لواسان می‌روند و مورد حمله دو سگ بدون قلاده و کنترل قرار می‌گیرند که در این حادثه دختر ١٠ ساله خانواده از ناحیه دست و پا، دچار جراحت سنگین شده. یکی از سگ‌های این حادثه، سگ پیتبول است. سگی با نژاد آمریکایی که در خود کشور آمریکا هم با وجود عادی بودن حضور سگ‌ها پرورش و نگهداری آن حتی برای نگهبانی هم ممنوع است، اما متأسفانه در کشور ما به آسانی پرورش، نگهداری و حتی به فروش می‌رسد که تعداد آن‌ها در شهر‌های همجوار پایتخت زیاد است.

شاید اگر خرید و قدم زدن با شیر و پلنگ هم در کشورمان امکانپذیر باشد، حتماً در لواسان می‌توان سراغی از آن گرفت چراکه اینجا برای هر کاری که لاکچری و متفاوت محسوب شود، بازار خوبی فراهم است. اینجا می‌توان همبرگر ۲۵۰ هزار تومانی خورد که مشتریان باید از یک روز قبل وقت بگیرند و سفارش بدهند.

طبیعی است که وقتی ساندویچ شما با ۱۲ گرم خاویار بلوگا (مخصوص فیل ماهی) و پنیر بلوچیز (پرورده شده با کپک آبی)، پنیر شیرین برولون (محصول لهستان)، جوانه شبدر و چندین قلم با کلاس دیگر تزیین می‌شود، قیمت آن همین می‌شود و خوراک آن بیش از آنکه معده باشد، اینستاگرام است...

اصطلک؛ عسل خوران منطقه لواسان

"اصطلک" یا "عسلک" یکی از مشهورترین محله‌های شهر لواسان است که به عنوان یکی از بهترین و گرانترین مناطق این شهر شناخته می‌شود. این محله در در امتداد دامنه کوه ورجین قرار گرفته و از جمله مرتفع‌ترین محله‌های لواسان است که حدوداً در ارتفاع بالای دو هزار متر از سطح دریا قرار دارد.

سال‌های سال است مشاوران املاک برای تبلیغات خود، این منطقه را با نام سوییس تهران معرفی می‌کنند. به این لقب می‌شناسند، چون ویلاسازی اش خاص و منحصر به فرد است؛ آن هم با قیمت‌های باورنکردنی و نجومی در متراژ‌های بالا و به شدت روی بورس. در همه شرایط اقتصادی و فصول سال، طرفداران و خریدارانش نیز دست به نقد آماده خرید و فروش هستند.

مواردی که گفته شد تنها دلیل شهرت عسلک نیست، در اینجا صاحبان ویلا‌ها و ساختمان‌ها عمدتاً افراد معروف، مطرح و شناخته شده اند که مانند دهکده‌های کوچک، تمام آن‌ها را در آخر هفته دور هم جمع می‌کند؛ آن‌هایی که بار‌ها و بار‌ها نام شان را شنیده‌ایم.

ویلای ۷۰ میلیارد تومانی با چشمه جوشان می‌خواهید یا تریپلکس با «پرشین روم»؟! + عکس
عسلک منطقه‌ای است که چشم انداز خوبی دارد؛ آب و هوای آن هم بی نظیر است و از قدیم هم به خاطر همین دو ویژگی مشهور بوده. البته مناطق اطراف آن مثل توک مزرعه، چنارین، گلندوک و … قیمت هایشان با این منطقه قابل مقایسه نیست.

فاصله مرکز تهران تا لواسان در یک روز نسبتاً خلوت، کمتر از یک ساعت است، اما همین فاصله کم، فرسنگ‌ها اختلاف را با خود رقم زده و اینجا کم کم تبدیل به جزیره‌ای شده که برای خاص بودن و نشان دادن نشانه‌هایی که دیگران باید در ارتباط با مرفهین ایرانی بدانند، باید به آن مهاجرت کرد. چند سال پیش بود که شهردار وقت لواسان خبر داد که "تعدادی از مسئولان سیاسی کشور در این شهر زندگی می‌کنند و در کنار آن نیز باید از چهره‌های مختلف هنری و ورزشی نام برد که ساکن لواسان هستند".

روزنامه هفت صبح دیگر هم نام این افراد را اینطور بیان می‌کند: مهران مدیری، فرامرز قریبیان، علی کریمی، علی دایی، یکی از بزرگان اتحادیه طلا و جواهر، دختر هاشمی رفسنجانی و...

شهردار وقت، البته اسامی این مسئولان اجرایی را که در شهر گران قیمت و خوش آب و هوای لواسان رحل اقامت گزیده‌اند، اعلام نکرد، اما چندی بعد، رسانه‌هایی همچون روزنامه کیهان، از عباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی به عنوان یکی از مسئولان دولتی نام بردند که در این شهر ویلای وسیعی دارد. همچنین در این باره نام وزیر سابق آموزش و پرورش (فخرالدین احمدی دانش‌آشتیانی) نیز به میان آمد که بخشی از ویلای او ظاهراً به انبار واردات پوشاک خارجی توسط دخترش اختصاص یافته بود. وزیر اسبق صنعت، معدن و تجارت (محمدرضا نعمت‌زاده) نیز دیگر وزیر دولت اول روحانی بود که در منطقه لواسانات شهر تهران ساکن می‌شدند.

چنین ترکیبی از سلبریتی ها، مسئولان سیاسی و اقتصادی و برخی دارندگان ثروت‌های مشکوک، نمی‌تواند معنا و پیام مثبتی برای عموم جامعه داشته باشد و علامتی برای بهبود تلقی شود؛ گویی که مردم شهری، چون تهران و حاشیه نشین‌های صد‌ها هزار نفری اش، قرار است در انواع مشکلات روزمره و مزمن دست و پا بزنند، اما لواسان نشینان، از آب و هوای خوب و امکانات رفاهی فراوان و آرامش لبریز باشند. حالا دیگر لواسان نشینی، توصیف یک منطقه برای مردم نیست؛ نماد یک فرهنگ است.

منبع: مشرق

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۲ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
اونایی که میگن اینا سند داشتن واقعا رو چه حسابی حرف میزنن اخه مگه میشه کوه و چشمه که توی همه ی دنیا یه جای عام المنفعه هست و همه باید ازش استفاده کنن سند به نام یه نفر بخوره لعنت خدا بر چنین افرادی باد و امیدوارم آه ما دامنشون رو بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۰۳ اسفند ۱۳۹۷
تا بوده همین بود اشتباه بعرض مردم رساندن وتبلیغ کردن این اخبار بیستر دل مردم ونیاز مندان را درد میاره فقط برای خواندن ودانستن است .!!!
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر آمریکا
۲۲:۴۷ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
آخرش همه رفتنی هستیم ما بی پولا راحت این دنیا میریم ولی پولدارا خوب جدا شدن از این امکانات براشون خیلی سخته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
فوتبالیست ها و هنرپیشه ها چرا مالیات نمی دهند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ و مجلس هم به فکر نیست
Iran (Islamic Republic of)
علی222
۲۱:۰۵ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
اگه اینا زندگی میکنن پس ما دقیقا داریم چه کار میکنیم؟؟؟؟؟؟؟/
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
باید ریشه فساد را خشک کرد تا شاهد چنین مسائلی در هیچ کجای کشور نباشیم
Iran (Islamic Republic of)
امید
۲۰:۲۶ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
روزی میرسه که همین کاخ ها برسرشون خراب خواهد شد وای به اون روز که جاشون ته جهنمه .چطور یک انسان میتونه سنگ دل باشه وقتی که میبینه این همه فقیر.یتیم.بی سرپناه .بی شغل ومریض وبیمارانی که درمانده شدن. ولی باز دل این مستضعفین رو با فخر فروشی وثروت های حرام وباد آورده میسوزونن ومیشکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
ولای متقیان امام علی (ع) فرموده اند: هر کجا کاخی بر پاست لاجرم کوخی هم در کنار ش برجاست . چرا که لازمه کاخ نشینی خوردن حق دیگران و اگر خیلی خوش بین باشیم چشم بستن به نیاز های هم نوعانمان است، مثلا کسی که پنجاه میلیون تومان پول قبر و سنگ قبر میدهد یا در خانه و برج های آنچنانی زندگی می کند و یا ماشین چند صد میلیونی سوار شده و عروسی چند صد میلیونی می گیرد در حالیکه میداند افرادی محتاج کلیه و یا خرج بیمارستان و عمل جراحی و دارو و نان شب هستند بویی ﺍﺯ انسانیت نبرده اند و ***بقول قرآن آنها که ثروت را انباشته و انفاق نمی کنند عذاب الیم در انتظارشان است***. این تازه برای مال حلال است و حرام که جای خود دارد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
تو چه میدونی شاید به تمام این هایی که تو مثال زدی کمک کرده باشه و خدا دیده باشه و بهش کاخ داده باشه
Iran (Islamic Republic of)
م مثل مرگ
۲۰:۰۷ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
خانه زالوها که خون مردم را میمکن علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
فاصله طبقاتي ، ويلاهاي لاكچري ، آقا زاده ها و... اينها همه مديون انقلاب و خون شهدا هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
ازشون مالیات بر ثروت بگیرن
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۵:۲۹ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
ای کاش اینا رو خراب کنیم، به جاش مسجد و حسینیه بسازیم که اوضاع جوونا بهتر بشه انشالله. خوبه دیگه، نه؟!
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا قربانزاده
۲۰:۱۴ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
خدا همه بیماران رو شفا بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
خانه به دوشان جهان متحد شوید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
کاخی ساخته نخواهد شد مگر این که خانه هایی ویران شوندِ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
پدر من یه زمین داشت که از پدر بزرگم به ارث رسیده بود.ولی منابع طبیعی ازمون گرفتش‌.شاید اینام زمین ارثیه محلی ها باشه که توش ویلا ساختن.ولی من با یک چیز موافقم اون اینه که وقتی یه کوهی یا دامنه کوهی همیشه برای کشاورزی و باغداری بوده نباید با تبانی و‌ رشوه،تبدیلش کنن به برج ویلا بالاخره تو این شهرهای آلوده و پر از سر و صدا وشلوغ یه کوهی دشتی اطرافشون بمونه که فرامش نکنیم کوه چیه جنگل چیه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
دادستان تهران فرمودند فساد در لواسان نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
تو کشور چند تا ویلای خوب داریم حالا آنقدر گیر بدین تا اونا رو هم خراب کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
نوش جونتون ... ولی یکی جواب ما رو بده که عدالت علی در زمان حال اگر بود همین بود .. ما مسلمانیم؟ ؟؟
فکر که اشتباهی شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
اختلاف طبقاتی وجودش ادی هست این فاصلش هست که خیلی مهمه
United States of America
داود
۱۳:۱۰ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
من یکی از این ویلاها رو میخرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
از چه راهی با پول حلال یا دلالی فقر مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
این بود توزیع برابر ثروت ...من تو یک خانه ۳۷ متری اجاره ای زندگی میکنم که پول پیشم دست صاحب خانه هیچ شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
ی سری بومی لواسان املاک اجدادی شون گران شد خونه های خوب ساختن و‌ لواسان و‌رود بارقصران کوهستانی میباشد املاکش بعضا مستثنیات هست و‌اکثرا سند دارند منطقه کردستان و خیلی جاهای دیگه هم املاک شون تو کوه هست دلیل بر منابع طبیعی و‌ملی نمیشه خواهشا به اسناد و‌مدارک مردم احترام بذارین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
نمایندگان مجلس باید طرحی دهند تا افرادسرمایه دار بیشترین مالیات رابدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
بعد اون پول رو بدن بچه هاشون یا پاداش سالیانه خودشون شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
مالیات به درصد بیان میشه یعنی خود به خود کسی که درامد بیشتری داره مالیات بیشتری هم باید بده (البته اگر فرار مالیاتی نکند)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
حتما .به زودی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
فاصله طبقاتی چقدر زیاد شده
مضمون فرمایش امام علی تا حق مظلومی پایمال نشود قصر وبارگاهی ساخته نمی شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
پولهای بی حساب کتابی که فقط با رابطه و رانت و باندبازی بدست آمده نه با زحمت فکری یا جسمی مولد فقط باعث شکاف طبقاتی و نابودی مستضعفین جامعه خواهد شد. الان بانکها شرکتهای بیمه ای و نفتی ... و مجموعه های زیر دستشون کشور رو دارند قبضه میکنند و مردم رو بیچاره تر میکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
یا رب مباد که گدا معتبر شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
عجب صبری خدا دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
من خودم 24 سالمه یه برادر دارم 26 ساله و یکی 15 ساله پدرم 9 سال پیش فوت کرده. مستاجر هستیم خودم دانشجو هستم و تابسونا میرم کارگری برادرم ترک تحصیل کرده و شاگرد مکانیکی شده تا پول دربیاره اونم ماهی 500 تومن هیچ منبع درامدی ندارم شده که در ماه یه بار مرغ بخوریم اونم شبی که یارانه میدن به نون شب محتاجیم هر جا رفتم کار بهم نمیدن الان لیسانس دارم و ارشد هم دارم میخونم ولی چون پول و پارتی نداریم باید بسوزی و بسازیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
درسته همش سختیه ولی خیالمون راحته با نون و دست رنج خودمون می سوزیم و میسازیم، نه اینکه دل بسوزونیم و بسازیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
جوانان کمترین امکانات و ملزومات زندگی و برای شروع زندگی از جمله یک شغل معمولی و حقوق پایه و یک خانه کوچک معمولی که فقط یک چار دیواری و سقف برای زندگی باشد و پول لازم برای شروع و تهیه ی یک زندگی مشترک را ندارند و نمی توانند ازدواج کنند و به آرامش برسند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۵۵ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
امروز میخواستم برم اون هفتاد میلیاردی را به خرم خرم ولی با این اوصاف پشیمان شدم به صاحبش گفتم اگر از دم قسط ماهی یک ملیون میدی می خرم خرم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
دولت اگر بخواهد عدالت برقرار کند کاری نداره ، سوال از کجا آوردی را از مالکان بپرسد ، کلی در لواسان زمین و زمین خواری بوده هر کی میگه مال پدران مان بوده دروغ است اکثرشان قشر کارگر خوانین بوده اند از بی صاحبی و رشوه افراد زیادی رفتند رانت استفاده کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
بی عدالتی تا کی تا کجا ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
کسانی که خدا در آخرت براشون عذاب آتش جهنم و عذاب ابدی در نظر گرفته این دنیا غرق نعمت و لذت و ثروت و قدرتشون میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
این همه بی عدالتی و فاصله طبقاتی برای چی باید وجود داشته باشه ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
اصلا با روشی که کسی برای حقوق اعتراض میکند یا بخاطر گرسنگی از دیوار بالا میرود زودتر محاکمه میشود هیچ وقت عدالت در این کشور اجرا شدنی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
آخرش چی ؟! باید تو 2 متر جا بخوابی !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
لعنت الله علی قوم الظالمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
این ها رو برای چی میذارید ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
برای اینکه دل بقیه را کباب کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
خب وقتی اصل سند صد سال قبل رو داره منابع طبیعی چه کاره است ؟؟؟؟؟
مگه تو اسلام اومده پولداری گناه و حرامه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
پولداری نه اسرافکاری؛تبختروفخرفروشی حرامه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
کی کوه رو سند میزنه ، اونم صدسال پیش در حالی که هیچ اثری هم از آبادانی نیست که بگیم زمین بایر بوده و آباد کرده اند و مالک شده اند
اگه اون تازه به دوران رسیده واقعا سند داشت قبل از اینا میرفت زمینش رو میگرفت ، یهو همزمان با اون اموال باد آورده و حرام سند اینم از تو بالشت پدربزرگ مرحومشون درمیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
عدالت تو جامعه اگه نباشه فاصله طبقاتی زیاد میشه کجایین مسئولین پر ادعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
تو یکی از همین ویلاها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
عدالت تو جامعه اگه نباشه فاصله طبقاتی زیاد میشه کجایین مسئولین ؟
Iran (Islamic Republic of)
سید رضا
۱۱:۲۰ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
واقعا چرا باید در نظام اسلامی ، که خود حاصل قیام بر ضد اشرافی گری و خان بازی بود ، شاهد این گونه ویژه خواری ها و اشرافی گری های افراطی باشیم ؟! چه کسی باید با این از خدا بی خبران برخورد کند ؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
hamed
۱۱:۱۶ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
نصف ایران مال خودش باشه آخرش توی 2 متر جا می خوابه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
سرمایه داران باید خیلی هوشیار مال خود باشند چون در حقیقت مالک اصلی این اموال خداوند است و قطعا در مورد نحوه صرف آن سوال خواهد کرد ضمنا در تمامی اموال حق محروم قرار دارد و فی اموالهم حق للسایل و المحروم ذاریات 19
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۱:۱۳ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
یکی از دوستان نوشته که آخرش همه در خاک میخوابند !! حرفتون درست ؛ اما ما چی که نه این دنیا را داریم نه اون دنیا را !!! اونا لااقل درزندگیشون لذت میبرن و آخر هم درخاک میخوابن . ولی ما چی که تو بدبختی زندگی میکنیم و در آخر هم مثل همونها در خاک میخوابیم !! اصلا همون درخاک خوابیدن را برید ببینید (قبرها را میگم) که اونها چطور درخاک خوابیدن و امثال ماها چطور!! حتی وقتی قبر اونها را میبینیم دوست داریم تو قبرشون بخوابیم و قیمت همون قبرشون بیشتر از کل دارائیهای هفت پشت ماست!!!
Iran (Islamic Republic of)
خودم
۱۳:۵۷ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
در ضمن مابین خوشگذرونیهای خودشون یه چند تا کار نیک

مثل جهیزیه دادن، سرپرستی کودکان یتیم و ...انجام میدن و بهشت را هم میخرند
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۱:۰۶ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
باید یارانه صاحبان این ویلاها را قطع کنند خخخ!!!!!!! حاضرم قسم بخورم که یارانه این افراد قطع نشده و اگه قطع کنن این افراد اعتراض خواهند کرد !!!!!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۵۶ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
من چهار ساله پیش ورشکست شدم زندان افتادم تمام اثاث خونمو فروختم . زندگیم رفته خودم رو ماشین این و اون رانندگی میکنم. هر بانکی میرم بهم وام نمیده. اواره خونه پدرم هستم. هیچکس حتی کمکم هم نمیکنه . مجبور شدم تا یکی از کلیه هامو آگهی کنم برای فروش. اصلا دوست ندارم دیگه زنده باشم اگه از گناهش ترس نداشتم خودمو میکشتم. من و هم نسلهای من سوختیم. بسه دیگه خسته شدم. خدایا چرا منو نمیکشی. همش شعار همش دروغ همش ریا همش .....
Iran (Islamic Republic of)
A
۱۰:۲۴ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
شب به خیر مسئولین اداره اطلاعات
Iran (Islamic Republic of)
مممم
۱۰:۱۵ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
همه رو باید خراب کنند دل ما خنک شه
Iran (Islamic Republic of)
بهمن
۱۰:۰۹ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
سلام جای تاسف است برای انقلابی که امام فرمود این انقلاب از آن مستضعفان است که الان مستکبران و ثروتمندان آن را مصادره کردند تاسف بعدی برای قوانین ما وعدم نظارت هر کسی هر جور که بخواهد عمل میکند بروید کشورهای دنیا نگاه کنید که با منابع طبیعی چکار کردند ما چی کردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
از دست مردم ومسولین که در بند سفارشات وتعارفات گیر هستند کاری بر نمی اید از خدا میخواهیم ان منطقه را با همه سلبریتی ها ومسولینش با یک زلزله ده ریشتری به زیر خاک مدفون کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
{امام فرمودند: اگر مسئولین مملکت(چه دولتی و چه مجلسی)از کوخ نشینی به کاخ نشینی رفتند باید فاتحه جمهوری اسلامی را خواند }90 درصد مسولین ومدیران مملکت از این هم بدتر هستند و زندگی اشرافی دارند به همین دلیل است که اقتصاد کشور فاجعه بار شده و این افراد اعتبار نظام را از بین برده اند
در نتیجه سوءمیریت اسفناک و فاجعه بار مدیران و مسولین دولت و مجلس قبلی و فعلی است که وضع مملکت فاجعه بار شده است و مردم بدبخت و بیچاره شده اند قیمتها بسیار زیاد شده و از اول سال تا حالا اگر حساب کنید حدود 300 تا 600 درصد افزایش قیمت داریم و ان وقت ان دروغگویان و دارو دسته اش میگویند تورم 40 الی 60درصد است
نفرین و لعنت خدا و مرگ بر خائنین به این مملکت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
من جانباز 45درصد هنوز خونه اجاره هستم ما خون دادیم جانباز دادیم شهید دادیم تا بعضیا در رفاه باشند انشالله که ریشه اصلی این خارصفتها خشک بشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
خدا لعنت بکند اون دستهایی که تو کار هست انشالله به اه مردم گرفتار شوند بدنشون کرم بزنه....الهی امین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین. خدا با مستضعفان است. والعاقبه للمتقین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
مسئولای رده بالا صدای ما رو بشنوید فقر و بیکاری بیداد میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
توي همين منطقه عسلك الان بنياد مستضعفان !!!!!270هكتار زمين داره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
البته باید تاکید بشه که بنیاد مستضعفان هیچ ربطی به مستضعفان نداره!!
United States of America
ناشناس
۰۹:۴۴ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
با ویلاهای لواسان تمرین میکنند تا بعدا در ویلاهای کانادا راحت ترین زندگی را داشته باشند.
Iran (Islamic Republic of)
عليرضا
۰۹:۳۸ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
آقا همه ميدونند مسئولين دولتي و رده بالا همه زندگي لاكچري دارند امثال آخوندي و نعمت زاده و آشتياني اينقدر رانت دولتي و پولهاي غير قانوني به جيب زدند كه هيچ كسي نمي تونه جلوشونو بگيره شما هم فقط مي خواهيد آرشيو خبريتون رو پر كنيد وگرنه امثال اون ها بقدري زيادند كه قابل شمارش نيستند نوش جونتون بخوريد و اصلا هم فكر نكنيد اون دنيايي وجود داره نه بهشتي و نه جهنمي چون اين مسائل فقط براي طبقه مستضعف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
شهردار وقت، البته اسامی این مسئولان اجرایی را که در شهر گران قیمت و خوش آب و هوای لواسان رحل اقامت گزیده‌اند، اعلام نکرد، اما چندی بعد، رسانه‌هایی همچون روزنامه کیهان، از عباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی به عنوان یکی از مسئولان دولتی نام بردند که در این شهر ویلای وسیعی دارد. همچنین در این باره نام وزیر سابق آموزش و پرورش (فخرالدین احمدی دانش‌آشتیانی) نیز به میان آمد که بخشی از ویلای او ظاهراً به انبار واردات پوشاک خارجی توسط دخترش اختصاص یافته بود. وزیر اسبق صنعت، معدن و تجارت (محمدرضا نعمت‌زاده) نیز دیگر وزیر دولت اول روحانی بود که در منطقه لواسانات شهر تهران ساکن می‌شدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
اللهم العن قوم الظالمین!
-
ناشناس
۰۹:۱۸ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
خدا به داد دل بی کسان برس یا غیاث المثتغیصین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
البته زیاد به مکان این ها دل نبندید که همه مجبورند در اخر ، داخل قبر و خاک بخوابند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
تا هستند حالش را که میبرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
خوش به حالشون با این زندگی مرفه.خبر از مردم فقیر و بدبخت ندارند که بخاطر فقر دست به همه کاری می زنند .قتل.دزدی .فحشا و غیره.یه فکری به حال بدبخت بیچاره ها کنید.به ما چه مربوط ویلاشون 70میلیارو می ارزه.در صورتی که با اون مبلغ بالا خیلی ها صاحب خونه می شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
امان از بعضی مسئولین خدانشناس.کاش معتقدین واقعی مسئول شوند نه یه عده ریاکار
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۴۳ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
انقلاب ما انقلاب پا برهنه ها بود،
انقلاب ما انفجار نور بود
امام خميني فرمودند نگذاريد انقلاب به دست نااهلان بيوفتد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۴۲ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
باسلام ما توخواب هم نمی تونیم همچنین خونه ای بخریم چه برسه به...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
جالب ساختن خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
مثالی هستش ک باد اورده را باد می برد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۳ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
خب چرا رسانه ملی همیشه سکوت کرده؟کار از کار که گذشت تازه یه چیزای تو لفافه بیان میکنند؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!@
Iran (Islamic Republic of)
ع ف
۰۸:۱۹ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
درهر جامعه ای پولدار و بی پول مثل دو قطب مثبت و منفی یک باطری میباشد که باهم در ساخت یک اقتصاد پویا مشارکت دارند حال اگر این ثروت عوض تولید صرف امور دیگر شود این تعادل به هم خورده وفقیر فقیرتر و غنی غنی تر میشود .با خراب کردن ویلا ها کارها راست و ریس نمیشود باید دنبال کسانی رفت که بستر این کار را فراهم کرده است وبا آنها برخورد شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۷ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
هرکه بامش بیش برفش بیشتر . زود سکته را زده و همه می ماند . دنیا همه هیچ و مال دنیا همه هیچ . ای هیچ به مال دنیا نپیچ .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
تهش یه تیکه قبر یک متر در دو متر نصیب همه مون میشه
کاش عرضه خریدن یکی از این ویلاها توی بهشت داشته باشیم!
خوشی توی دنیایی که هر لحظه بیماری و گرفتاری و مرگ تهدیدت میکنه، فقط کوفتت میشه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۸:۱۶ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
اسم این اخری رو گذاشتم به نام نامی قله هزار اردک که در ان هزار اردک در ان مجادله می کردند
Netherlands
ناشناس
۰۸:۱۱ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
اگر پولشان حلال است نوش جان وبترکد چشم حسود
از ساخت هتل در یک قدمی رودخانه گرفته تا ویلای فلان مسئول و فلان آقای فوتبالیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۶ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
عدالت کجاست کسی نیست که بپرسه این همه ثروت ازکجا اومده مگه این پولها از کجا اومده ریشه یابی باید شود درگذشته با اون همه ظلم وستم استعماری تقسیم اراضی صورت پذیرفت تا کشاورزها زیر سلطه خان بازی رها شوند ولی امروزه خانها جایشان به یقه سفیدها عوض شده به رهبری کمک کنید تنهاش نزارید تا بتوان به سمت عدالت برویم وقتی خودروساز میخواهند به بهانه های مختلف گرانفروشی کنند تامردم را بناراضی نگه دارندو وجلوگیری دولت از واردات به بهانه تولید ملی ونظارت نداشتن روی این شرکتها مردم باید چکار کنند شما را به خدا به داد این مردم برسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۶ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
أَيْنَمَا تَكُونُوا يُدْرِكْكُمُ الْمَوْتُ وَلَوْ كُنْتُمْ فِي بُرُوجٍ مُشَيَّدَةٍ :هر کجا باشیدمرگ شما را در می یابد، اگر چه در بناهای استوار و بلند باشید.
آیه 78 سوره نساء
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
اگر یک خلبان واقعی بود باید کل این منطقه بدون توجه که موجودی اونجا هست یا نه باخاک یکسان شود
United States of America
ناشناس
۱۰:۱۳ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
موافقتم شدید...:)
United States of America
ناشناس
۰۷:۵۰ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
والا اکثر کسایی که اونجا ویلا دارن یه نسبت نزدیکی با یه گردن کلفت دارن مثل خونواده آقای فلانی همون که کوه رو مثل فرهاد کنده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۰ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
پول های باد اورده که باید خرج پیشرفت مملکت شود بناهایی میشود برای پز دادن نسبت به دیگر مردمان .اون وقت انتظار داریم کشور پیشرفت هم کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۹ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
امان از اختلاف طبقات من چند خانواده را میشناسم که با یارانه زندگی میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۳ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
خونه خودمون از همه جای عالم بهتره و من احساس خوشبختی دارم چون خدا رو شکر هیچ مشکلی توی زندگیم ندارم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۹ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
مردم منطقه ای در نزدیکی همین تهران نان ندارند . از همسایه به بهانه مهمان نان می گیرند تا شب را به صبح برسانند بعد سلبریتی ها در لواسان زندگی کنند .
Iran (Islamic Republic of)
ehsan
۰۷:۲۴ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
اول صبح بیدار شدم منتظر بسته حمایتی هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۹ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
اصل 40 قانون اساسی توضیح میدهد که هیچکس حق ندارد با استفاده از حق خود به دیگران ضرر برساند .
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۷:۱۹ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
چند سال دیگه به حول و قوه الهی هند را در فاصله طبقاتی پشت سر میزاریم...علی برکته اله
United States of America
ناشناس
۰۶:۰۳ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
دارندگی و برازندگی حتمأ ابتکار داشتن بابتش تلاش کردن و زحمت کشیدن الان دارن بهره میبرن نوش جوشون حتمأ جنبه پولدار شدنو داشتن و اکثرأ هم زحمت زیادکشیدن الان چون ما نداریم باید حسودی کنیم و جاروجنجال به پاکنیم حتمأ هم بینشون از این ژنهای خوب فاسد پیدامیشه ولی ربطی به بقیه نداره ژنهای خوب هم دستاورد خودمونه به هرحال دمشون گرم قرارنیست افرادی که از نظر وجهه اجتماعی و مادی در سطح پایین تری هستند مثل خودم که درپایین ترین نقطه زیر صفرهستم به آنهایی که سطح بالا و لوکس هستند خرده بگیریم و احیانأ حسادت کنیم و بخوایم به طریقی عقدهامونو خالی کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ع ف
۰۹:۵۷ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
بیشتر این پولها بدون زحمت و با ساخت و پاخت بدست می آید میگی نه برو تحقیق کن روزی یک میلیون درآمد داشته باشی آخر سال میشود ۳۶۵۰۰۰۰۰۰ که برای این پولدارها پول خورد به حساب میاد زیاد خودتان را ناراحت نکنید دنیا از اول همین جوری بوده و خواهدبود در طبیعت هم انگل زیاد است و اغلب گیاهان و جانوران را آلوده و بیمار میکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۱ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
دارندگی برازندگی اینا رو ولش کن 200تومن رو کی میدن از بس همراه بانک چک کردم باری 25تومان هزینه دا ره آخرش یر به یر میشه!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۹ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
به نظر من همشونو مجبور کنید برن دلاراشونو ببرن خارج ما هم با بدبختی خودمون بمیریم
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۲:۰۹ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
با این اوصاف؛ علی کریمی و علی دایی هم باید اختلاس کرده باشن که اونجا خونه دارند
Germany
ناشناس
۱۰:۳۵ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
صدتا گل می‌خواستیم چیکار
Iran (Islamic Republic of)
محمدمهدی جعفریان
۰۱:۳۰ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
بنام خدا.یکبار دیگر این سخنرانی تکاندهنده امام راحل (ره) را برایتان میفرستم تا شاید تلنگری شود قبل از اینکه دیر شود.
《باید به حسب واقع، به حسب انصاف، به حسب‌‎ ‎‌وجدان، این مردمی که شماها را روی کار آورده اند، این مردم زاغه نشین که شماها را‌‎ ‎‌روی مسند نشانده اند ملاحظه آنها را بکنید، و این جمهوری را تضعیفش نکنید. بترسید‌‎ ‎‌از آن روزی که مردم بفهمند در باطن ذات شما چیست، و یک انفجار حاصل بشود. از‌‎ ‎‌آن روز بترسید که ممکن است یکی از «ایام الله » ـ خدای نخواسته ـ باز پیدا بشود. و آن‌‎ ‎‌روز دیگر قضیه این نیست که برگردیم به 22 بهمن. قضیه ‌‌[‌‌این‌‌]‌‌ است که فاتحه همه ما را‌‎ ‎‌می خوانند!》
(صحیفه امام، جلد14، صص: 279 و 280)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۷ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
ما که تو خوابم نمیتونیم بخریم
Iran (Islamic Republic of)
سورنا
۰۱:۱۴ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
باید خراب گردد این شهر قارون ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۱ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
این بخاطر بردن مسئولین تو حاشیه امن هست که سبب میشه پس از مدتی گند کار بالا بزنه.
شفافیت بهترین گزینه مقابله با فساد هست.
اما انگار دولت فقط حواسش به اینکه زناها رو ببره ورزشگاه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۵۸ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
حقیقیتش رو بخواید وجود بناهای مسکونی در ایران که قیمتی قابل مقایسه با بهترین نقاط انگلستان یا کانادا دارند احمقانه است
Iran (Islamic Republic of)
شهاب
۰۰:۵۴ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
بخدا دیگه خسته شدیم و انقد ناعدالتی وتفاوت طبقاتی دیدیم. چطور یک بچه روستایی برای ساخت یک سرپناه زندگی با سد بنیاد مسکن مواجه میشود ولی اقا زاده ی برخوردار از همه چی از دریا گرفته تا کوه و جنگل و ساحل اجازه ساخت دارد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۲ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
یه سری مرد لازمه که بسیجی وار همانطوری که لانه جاسوسی امریکا رو فتح کردن خدمت این زالو صفتان نیز برسند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۸ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
منطقه لابی نشین
فکر کنم چند وقت دیگه دور کل منطقه لواسان زنجیر بکشن و عبور و مرو رو برای شهروندان عادی ممنوع کنن
خسته نباشید آقایون مسئولین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۶ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
یکی دراوج نازونعمت یکیم مث من دربدر دنبال کار
Iran (Islamic Republic of)
l s
۰۰:۱۸ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
بعضی ها خیلی راحت تو این خونه ها زندگی میکنن خیلی هاهم نصف عمرشونو باید بگذرونن تا شاید یه مسکن مهری چیزی بتونن بخرن اونم انقد سختی میکشن واسش که تازه اخر عمرشون میتونن یه نفس راحت بکشن واقعا نمیدونم چرا اینقدر باید تو دنیا تفاوت طبقاتی وجود داشته باشه
-
ناشناس
۱۳:۱۳ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
خود مردم سرمایه داران و اشرافیان را دوست دارن
آخرین اخبار