مدیران به زیرمجموعه‌های خود توصیه کنند با مردم رفتار کریمانه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی در جلسه شورای اداری شهرستان رودسر با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: رودسر از تاریخ سه هزار ساله برخوردار است و در اکتشاف‌های به عمل آمده، مردم در دوره قبل از اسلام و حتی حضرت ابراهیم (ع) در این منطقه زندگی می‌کردند.
وی به شکوفایی منطقه رودسر پس از دوره اسلامی اشاره کرد و افزود: سابقه درخشان رودسر در دوره اسلامی و قبل از اسلام نشان دهنده پایداری و پایمردی مردم این منطقه است.

آیت الله فلاحتی، سیل کاکرود را سخت‌تر از دیگر مناطق گیلان خواند و بیان کرد: در مجموع سیل‌ها ۵۰۰ میلیارد تومان به استان خسارت وارد کرده است.

وی بر بازسازی راه روستایی کاکرود تاکید کرد و گفت: مسئولان در اجرای پروژه‌ها استحکام را مد نظر داشته باشند.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه کشاورزان مطالباتی دارند، گفت: فرهنگ بیمه محصولات کشاورزی هنوز نهادینه نشده و این امر مشکلاتی را برای کشاورزان ایجاد کرده است.
آیت الله فلاحتی، توجه به نیاز کشاورزان را سبب جلوگیری از تغییر کاربری اراضی و مهاجرت به شهر‌ها عنوان کرد و یادآور شد: بیکاری یکی از گلایه‌های مردم از مسئولان است.
وی افزود: مدیران به زیرمجموعه‌های خود بسپارند با مردم برخورد اخلاق مدارانه داشته باشند و مشکلات را به طور عاقلانه با جامعه در میان بگذارند.
نماینده، ولی فقیه در گیلان، خواستار آموزش روستائیان در راستای ایجاد اشتغال در منطقه شد و گفت: استفاده بهینه از آب نیازمند آموزش کشاورزان است.
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه امیدوارم سد رودسر سریع‌تر به بهره برداری برسد، تصریح کرد: آب سد رودسر در تامین آب مورد نیاز منطقه تاثیرگذار است.
وی، تشکیل اتاق اندیشه ورز در پیشرفت و تعالی اداره‌ها را مهم دانست و گفت: اگر به اولویت‌ها توجه کنند بسیاری از رنج‌های شهرداری‌ها کاهش پیدا می‌کند.
امام جمعه رشت با تاکید بر پیگیری خانه عالم توسط فرمانداری رودسر، افزود: تمام مشکلات اقتصادی جامعه را دولت به تنهایی نمی‌تواند برطرف کند و خیّران دوست دارند در حل مشکلات مشارکت داشته باشند.
آیت الله فلاحتی به ایجاد مانع برای سرمایه گذاران توسط برخی از افراد تنگ نظر اشاره کرد و یادآور شد: از سرمایه گذارانی که به دنبال ویرانگری نیستند باید استفاده کرد.
 
انتهای پیام/آ

ایجاد اشتغال مطالبه مردم از مسئولان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.