آیت الله فلاحتی مطرح کرد؛

ضرورت توجه بیشتر به مشکلات منطقه و تسریع در روند عمرانی رودسر

نماینده ولی فقیه در گیلان در سفر به رودسر خواستار توجه بیشتر مسئولان به مشکلات منطقه و تسریع در روند عمرانی این شهرستان شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان در شورای اداری رودسر خدمت به مردم در نظام اسلامی را خدمت به ارزش‌های اسلامی دانست و گفت: مسئولان در استان باید برای پیگیری مطالبات و مشکلات مردم اهتمام بیشتری داشته و کارکنان دستگاه‌های اجرایی نیز با اخلاق کریمانه با ارباب رجوع برخورد کنند.

وی با اشاره به ضرورت تشکیل جلسات اتاق اندیشه و بهره گیری از ظرفیت‌های بومی برای توسعه بیشتر این شهرستان افزود: باید در روند ساخت طرح‌های عمرانی همچون سد پلرود از نیرو‌های منطقه بیشتر استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان خواستار تسریع در حل مشکلات سیل اخیر در منطقه کاکرود شد و تصریح کرد: باید زیرساخت‌ها و مزارع کشاورزی در این منطقه هر چه زودتر به حالت عادی بازگردد.

علی وارسته بهدانی، سرپرست فرمانداری رودسر هم در این نشست از بهره برداری از ۱۸۵ طرح عمرانی و عام المنفعه در دهه فجر امسال با سرمایه گذاری ۵۹ میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد و افزود: با افتتاح این طرح‌ها برای ۲۲۳ نفر اشتغال دائم و ۸۳۷ نفر اشتغال موقت ایجاد خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی، امام جمعه شهرستان رودسر هم در نشست شورای اداری با انتقاد از روند توسعه نامتوازن به مشکلات معیشتی مردم این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود مسئولان استانی نگاه ویژه تری نسبت به این شهرستان داشته باشند.

حضور در گلزار شهدای رودسر، بازدید از حوزه‌های علمیه امام صادق (ع) و فاطمیه رودسر و همچنین بازدید از سد در حال ساخت پلرود رحیم آباد از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه آیت الله فلاحتی به شهرستان رودسر است.

انتهای پیام/ع

بررسی مشکلات رودسر با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان

برچسب ها: اشتغال ، شورای اداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.