اکبر عبدی در بیمارستان بستری شد + عکس

اکبر عبدی بامداد امروز با تشخیص گروه پزشکی اورژانس آمل به بیمارستان منتقل شد.

ذکریا اشکپور سخنگوی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: در ساعت ۵:۵۴ بامداد امروز سه شنبه ۲ بهمن درخواست کمک از اورژانس به مرکز پیام اورژانس آمل اعلام شد.

وی افزود: در این ماموریت، تیم اورژانس آمل در سریعترین زمان ممکن به محل اعزام شد و پس از حضور دریافتند بیماری که با اورژانس تماس گرفته است اکبر عبدی بازیگر پیشکسوت کشورمان است.

اکبر عبدی در بیمارستان بستری شد + عکس

سخنگوی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: آقای اکبر عبدی هنرپیشه معروف و دوست داشتنی کشور مان به دلیل تعریق شدید و افزایش فشار خون توسط تیم اورژانس مورد ارزیابی قرار گرفت و پس از کنترل علایم حیاتی با توجه به سابقه دیابت و پیوند کلیه وی را جهت بررسی کاملتر به بیمارستان منتقل کردند.

اشکپور افزود: بر اساس آخرین گزارش‌ها اکبر عبدی  در بیمارستان جهت اقدامات کامل درمانی و ارسال آزمایشات تکمیلی تحت نظر قرار گرفته است.

دکتر ابراهیم قاسمی رئیس بیمارستان شمال آمل گفت: در ساعت ۷ امروز اکبرعبدی به دلیل  افت فشار خون، خستگی و استرس در کار با اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شمال منتقل شد.

وی افزود:عبدی پس از مراجعه به  اورژانس بیمارستان شامل قلب وعروق و آزمایشات کامل مورد معاینه قرار گرفت که با انجام آزمایشات و معاینه پس از دوساعت از بیمارستان ترخیص شد.

وی  افزود:استادعبدی پس از چند روز استراحت دوباره به ادامه ساخت مستد ادامه دهد.

انتهای پیام/ف


اکبر عبدی در بیمارستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جمال
۱۱:۴۳ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
خدایا همه ی بیماران رو شفا عنایت بفرما
آمین یا رب العالمین
آخرین اخبار