پرواز بالگرد اورژانس مازندران برای انتقال یک بیمار

بالگرد اورژانس مازندران برای انتقال یک بیمار از آمل به ساری به پرواز درآمد.

ذکریا اشکپور سخنگوی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: درخواست انتقال یک بیمار از بیمارستان امام علی (ع) آمل به بیمارستان امام خمینی (ره) ساری ساعت یازده امروز یکشنبه ۳۰ دی به مرکز پیام اورژانس آمل اعلام شد.
وی با بیان اینکه مورد انتقالی خانم ۳۶ ساله‌ای بود که ۱۵ روز قبل زایمان طبیعی داشت، افزود: این خانم روز قبل به دلیل آنفولانزا و مشکل تنفسی در بخش ICU بیمارستان امام علی (ع) آمل بستری شده بود.

اشکپور گفت: این خانم آملی به دلیل نیاز به درمان‌های فوق تخصصی توسط بالگرد اورژانس مازندران با مراقبت کامل، مانیتورینگ قلبی و با استفاده از دستگاه ونتیلاتور به بیمارستان امام خمینی (ره) ساری منتقل شد.

سخنگوی مرکز فوریتهای پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه واحد اورژانس بیمارستانی به دلیل بالا بودن مرگ و میر ناشی از حوادث رانندگی و آسیب ها نیازمند خدمات فوریتی با کيفيت مطلوب است، افزود: امدادهای هوایی از مهم‌ترین اولویت‌های اورژانس است  و  حتی برای انتقال یک مصدوم  و نجات جان یک بیمار نیز با جدیت دنبال می‌شود.‏

انتهای پیام/ک


انتقال بیمار آملی به ساری با بالگرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.