معاون حمایت کمیته امداد استان اردبیل مطرح کرد؛

پرداخت بیش از ۲ میلیارد تومان کمک‌های موردی کمیته امداد به نیازمندان اردبیلی

معاون کمیته امداد استان اردبیل بیش از ۲ میلیارد تومان کمک‌های موردی این سازمان به نیازمندان استان اردبیل پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل گفت: بیش از ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کمک موردی در سال‌جاری به مددجویان تحت حمایت و اقشار آسیب‌پذیر استان اردبیل پرداخت شده است.

وی با اعلام اینکه بیش از ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کمک موردی در سال‌جاری به مددجویان تحت حمایت و اقشار آسیب‌پذیر استان اردبیل پرداخت شده است تا بخشی از مشکلات خود را رفع کنند، بیان کرد: مشکلات اساسی خانوار تحت حمایت بر اساس نیازسنجی و اولویت‌بندی توسط مددکاران صورت می‌گیرد و پس از بررسی‌های به عمل آمده، کمک‌های موردی در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه بیش از ۱۷ هزار نفر از مددجویان و خانوار بی‌بضاعت استان اردبیل از کمک‌های موردی و بلاعوض کمیته امداد در سال‌جاری بهره‌مند شده‌اند، افزود: کمک‌های موردی، یکی از خدمات هدفمند کمیته امداد استان اردبیل است که با هدف رفع نیاز‌های ضروری فرهنگی، تحصیلی، معیشتی و درمانی مددجویان پرداخت می‌شود.

حسین‌نژاد با بیان اینکه خدمات موردی کمیته امداد به مددجویان تحت حمایت و افراد نیازمند واجد شرایط که نیاز مبرمی به رسیدگی دارند، ارائه می‌شود، افزود: کمک‌های موردی به صورت کاملا بلاعوض و برای رفع مشکلات اساسی نیازمندان پرداخت می‌شود تا نیازهای آن‌ها به حداقل برسد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۳۰۰ غیرمددجو از کمک‌های موردی این نهاد بهره‌مند شده‌اند، گفت: ۲۵۸ میلیون تومان کمک موردی و بلاعوض به افراد نیازمند جامعه پرداخت شده که این امر نقش بسزایی در رفع گرفتاری‌های آن‌ها داشته است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه ۷ هزار نفر از خانوار تحت حمایت و افراد نیازمند ساکن در مناطق محروم استان اردبیل از کمک‌های موردی کمیته امداد بهره‌مند شده‌اند، افزود: بیش از یک میلیارد و ۲۴ میلیون تومان در قالب کمک‌های موردی به مددجویان ساکن در مناطق محروم استان اردبیل پرداخت شده است.

حسین‌نژاد با اشاره به اینکه بیشترین کمک‌های موردی به منظور رفع مشکلات معیشتی خانوار بی‌بضاعت استان اردبیل پرداخت شده است، بیان کرد: لازم است برای کاهش مشکلات معیشتی و رفع مسائل ضروری خانوار مستمند و کم درآمد، خیران بیش از پیش یاریگر کمیته امداد استان اردبیل باشند.

وی با بیان اینکه این نهاد به منظور پاسخگویی کیفی و مناسب به تمامی نیاز‌های مددجویان، نیازمند یاری هر چه بیشتر مسئولان و خیران است، گفت: کمیته امداد استان اردبیل به تنهایی نمی‌تواند مشکلات و مسائل نیازمندان را برطرف کند که این امر همیاری هر چه بیشتر نیکوکاران را می‌طلبد.
انتهای پیام/ح

 

بهره مندی ۷ هزار نفر از خانوار تحت حمایت و افراد نیازمند ساکن در مناطق محروم اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.