تبدیل هواپیما به رینگ بوکس در آسمان! + فیلم

درگیری مسافران خشمگین صحنه‌ای وحشتناک را در داخل هواپیما حین پرواز در آسمان رقم زد.

تبدیل هواپیما به رینگ بوکس در آسمان! + فیلم// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه درگیری مسافران در داخل یک هواپیمای مسافربری را به تصویر می‌کشد. این درگیری در پرواز TR۷ یک فروند هواپیمای مسافربری که از گولد کست استرالیا به مقصد سنگاپور پرواز می‌کرد، رخ داد. عامل اصلی درگیری یکی از مسافرانی بود که به علت مصرف مشروبات الکلی حالت عادی نداشت. این درگیری هنگامی رخ داد که هواپیما در ارتفاع ۳۰۰۰۰ فوتی در پرواز بود.

ویدئوی منتشر شده چند مسافر را در حالی که به سمت یکدیگر مشت پرتاب می‌کنند و هواپیما را تبدیل به رینگ بوکس کرده اند نشان می‌دهد. در این درگیری که برای دقایقی در داخل هواپیما ادامه داشت دست کم چهار نفر از مسافران از جمله مسافر مست شرکت داشتند. بنا به گفته یکی از مسافران داخل هواپیما مسافر مست به دلیل تاخیر در پرواز هواپیما اقدام به مصرف مقدار زیادی از مشروبات الکلی کرده بود و تعادل نداشت. هنوز علت اصلی این درگیری در داخل هواپیما مشخص نشده است، اما گفته می‌شود که هواپیما بلافاصله به فرودگاه سیدنی بازگشت و مسافر خاطی به پلیس مستقر در فرودگاه تحویل داده شد.

پلیس فدرال استرالیا و پرسنل اورژانس بلافاصله در محل فرود هواپیمای بوئینگ ۷۸۷ دریملاینر حضور یافتند و اقدامات لازم را در ارتباط با این حادثه انجام دادند. سخنگوی شرکت هواپیمایی در این باره گفت:: " درگیری یک مسافر در داخل هواپیما موجب ایجاد بی نظمی شد و او پس از بازگشت هواپیما به فرودگاه سیدنی به دست قانون سپرده شد. "

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که یک مسافر مست موجب آشوب و بی نظمی در داخل یک هواپیمای مسافربری می کند. پیشتر نیز درگیری یک مسافر مست با مسافران در داخل یکی از هواپیماهای خطوط هوایی آمریکا موجب ایجاد بی نظمی در حین پرواز و در نتیجه فرود هواپیما شد. در آن حادثه هواپیمای مسافربری از سانت کرواکس در جزایر ویرجین به میامی پرواز می کرد.

انتهای پیام/

مسافر مست هواپیما را بهم ریخت!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۵۶ ۰۳ بهمن ۱۳۹۷
ای لعنت به این امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۰۳ بهمن ۱۳۹۷
باید بهشون میدون داد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۰۳ بهمن ۱۳۹۷
اینا وحشی وحشین
یعنی اینا رو باس ول کنن تو جنگل وسط شیر و پلنگا زندگی کنن چون بویی از تمدن نبردن