اقدام ناجوانمردانه مرد جوان در فروشگاه! +فیلم

جوان اهل هاوایی در اقدامی ناجوانمردانه تمام پول‌های پیرمرد ۹۵ ساله را در مقابل چشمانش در داخل یک فروشگاه به سرقت برد.

لحظه سرقت از مرد سالخورده در فروشگاه! + فیلم// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده، اقدام ناجوانمردانه یک سارق جوان اهل هاوایی در یکی از فروشگاه های این ایالت را به تصویر می‌کشد. این سارق تمام پول‌های یک پیرمرد ۹۵ ساله را در مقابل چشمانش به سرقت می‌برد.

در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود که سارق هنگام پرسه زدن در فروشگاه متوجه پول‌های این مرد سالخورده می‌شود و در فرصتی مناسب اقدام به ربودن کیف پول قربانی می‌کند و او پس از ربودن کیف پول بلافاصله فروشگاه را ترک کرد.

«لوپو فرنادز » در یکی از فروشگاه‌های شهر هونولولو در ایالت هاوایی آمریکا در حال خرید یک ماهی بود که این اتفاق رخ داد. این پیرمرد در این ویدئو در حالی که به سختی روی پا‌های خود ایستاده، پس از ربوده شدن پول‌هایش قادر به انجام عکس‌العمل نشد و تنها نظاره‌گر ربودن کیف پول خود بود. این اتفاق ساعت ۱۱ روز چهارشنبه رخ داد. «کیسی فرناندز»، نوه دختری مرد سالخورده با انتشار این ویدئو در توئیتر از کاربران خواست تا در شناسایی سارق به آن‌ها کمک کنند.

با انتشار گسترده این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی طولی نکشید که مظنون به سرقت از پیرمرد بیچاره پیدا شد. صفحه اینستاگرام MeanHawaii با انتشار عکسی در اینستاگرام نام مظنون را «رمیک یونگنی» اعلام کرد. بلافاصله کاربران اینترنت اقدام به اعلام آدرس و شماره تلفن همراه جوان مظنون کردند و مشخص شد او پیشتر نیز اقدام به سرقت کرده است. پلیس هاوایی تحقیقات برای دستگیری مظنون را آغاز کرده است.

لوپو فرناندز در گفتگو با Hawaii News Now از سرقت مبلغ ۴۰ دلار پول نقد، کارت ویژه اتوبوس افراد سالخورده و تعدادی از عکس‌ها به ویژه عکس همسر متوفی خود خبر داد.

انتهای پیام/

لحظه سرقت از مرد سالخورده در فروشگاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جمال
۱۱:۴۸ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
خدا لعنتش کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۰۱ بهمن ۱۳۹۷
چقدر انسان باید رذل باشه تا چنین عملی انجام بده
آخرین اخبار