رفتار وحشیانه پلیس با نظامی سابق زن در بازداشتگاه! +فیلم

دوربین مدار بسته رفتار وحشیانه پلیس آمریکا با یک نظامی زن را در سلول بازداشتگاه ثبت کرد.

رفتار وحشیانه پلیس با زندانی زن در بازداشتگاه! + فیلم// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده، رفتار وحشیانه مأموران پلیس آمریکا با یک نظامی سابق زن  در سلول یکی از بازداشتگاه‌های این کشور را به تصویر می‌کشد. این ویدئو نشان می‌دهد که مأموران پلیس به طرزی خشن و باورنکردنی اقدام به بازرسی بدنی «زاندرئا اسکیو» می‌کنند.

در این ویدئو مشاهده می‌شود که ابتدا این نظامی زن سابق به داخل سلول منتقل می‌شود. سپس سه مأمور پلیس با خواباندن این دختر جوان روی کف سلول به طرزی خشن اقدام به بازرسی بدن او می‌کنند.

در این ویدئو صدای زاندرئا ۲۸ سله در حالی که فریاد می‌زند، شنیده می‌شود که می‌گوید: «شما دارید چکار می‌کنید؟ شما دارید به من صدمه وارد می‌کنید.» همچنین در این ویدئو صدای یکی از مأموران پلیس شنیده می‌شود که به این زن جوان می‌گوید: «تو یک شانس داری که با ما همکاری کنی و در غیر این صورت ما مجبوریم برای بازرسی لباس تو را در بیاوریم. آیا خودت لباست را درمی‌آوری؟ مانند یک احمق به من نگاه نکن. من دارم از تو سوال می‌کنم.»

اسکی که اهل ایالت پنسیلوانیای آمریکا است، اکنون بیش از ۱ میلیون دلار برای این حادثه که در تاریخ ۲۰ ژانویه سال ۲۰۱۷ رخ داد، طلب غرامت کرده است. او در این شکوائیه بازداشت و سپس بازرسی بدنی خود را غیرقانونی برشمرده است. زاندرئا همچنین در این شکوائیه مدعی شد که مأموران پلیس تلاش کردند پس از این حادثه ویدئوی آن را پاک کنند. او در سال ۲۰۱۵ از نیروی دریایی آمریکا کنار گذاشته شده بود و در ژانویه سال ۲۰۱۷ پس از آنکه اقدام به رانندگی تحت تاثیر موارد مخدر کرده بود، توسط پلیس بازداشت شد.

او در این شکوائیه در شرح ماجرا آورده است در حالی که آزمایشات نشان از هوشیاری او می‌داد و هیچ یک از علائم مصرف مواد مخدر در او دیده نمی‌شد، ماموران پلیس به خودروی پارک شده او نزدیک شدند و اقدام به انتقال او به مرکز پلیس کردند.

انتهای پیام/

رفتار خشن پلیس آمریکا دوباره خبرساز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار