لحظه وحشتناک سقوط نوزاد در خیابان! +فیلم

بی‌احتیاطی مادر بی‌خیال در نبستن کمربند صندلی کودک منجر به سقوط فرزندش به داخل خیابان حین رانندگی شد.

لحظه وحشتناک سقوط نوزاد در خیابان! + فیلم به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده، لحظه سقوط یک کودک خردسال از داخل خودرو به خیابان را در منطقه «مانکاتو» در ایالت مینه سوتا آمریکا به تصویر می‌کشد. این کودک 2 ساله که یک ژاکت صورتی بر تن داشت، در حالی که روی صندلی کودک در داخل ماشین حضور داشت، به بیرون پرتاب شد.

مادر حواس پرت او پیش از شروع رانندگی فراموش کرده بود کمربند صندلی کودک را ببندد. ظاهراً این حادثه در پیچ خیابان و پیش از رسیدن خودروی این زن به پشت چراغ قرمز رخ داد. ویدئوی مذکور توسط دوربین داش کم خودروی یک راننده عبوری تهیه شد. این راننده مرد در حالی که در ساعت 11.45 دقیقه روز دوشنبه در پشت خودروی این زن در حال رانندگی بود، ناگهان متوجه این حادثه شد.

در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود که این راننده مرد بلافاصله اقدام به توقف خودروی خود می‌کند و خود را به کودک پرتاب شده به داخل خیابان می رساند. در این حادثه صندلی این کودک به طور معجزه‌آسایی در گوشه خیابان فرود آمد و به او آسیبی وارد نشد. همچنین در لحظه وقوع حادثه نیز هیچ خودرویی در فاصله نزدیک به خودروی این زن در حال عبور از خیابان نبود. مادر حواس‌پرت کودک حدود 20 دقیقه پس از این حادثه متوجه عدم حضور دخترش در داخل خودرو و پرت شدن او به داخل خیابان شد.

بنا بر گفته پلیس در حالی که این کودک بر روی صندلی کودک در عقب خودرو حضور داشت، این صندلی به طور صحیح بسته نشده بود. هنوز مشخص نیست که درب عقب خودرو چگونه باز شده است.

گفتنی است؛ پلیس پرونده‌ای را برای مادر این کودک به دلیل در معرض خطر قرار دادن جان فرزندش در مرکز پلیس گشوده است.

انتهای پیام/

بی احتیاطی مادر جان دخترش را به خطر انداخت!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.