حمله مرگبار کروکودیل غول پیکر به زن جوان! +تصاویر

جسد زن جوان که حین غذا دادن به یک کروکودیل غول پیکر طعمه این حیوان شده بود، از میان آرواره‌های آن بیرون کشیده شد.

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، زن محقق اندونزیایی هنگام غذا دادن به یک کروکودیل در مرکز حیات وحش شمال سولواسی اندونزی طعمه این جانور شد. این اتفاق وحشتناک صبح روز جمعه و هنگامی رخ داد که «دیزنی توو» ۴۴ ساله توسط این کروکودیل که «مری» نام دارد، به داخل برکه کشیده شد. ظاهراً این جانور با ایستادن روی پا‌های عقب خود و تکیه بر دیوار ۸ فوتی اطراف برکه توانست این محقق را به داخل آب کم عمق محل نگهداری خود بکشد.

حمله مرگبار کروکودیل غول پیکر به زن جوان! + تصاویر//

«سی وی یوسیکی»، یکی از پرسنل مرکز حیات وحش در ساعت ۸.۴۵ صبح هنگامی که متوجه شناور بودن چیزی عجیب روی آب برکه شد، به ماجرا پی برد. او سپس مری را در حالی که روی زمین دراز کشیده بود و قسمتی از بدن دیزنی در میان آرواره هایش بود مشاهده کرد. این جانور بازوی چپ این زن جوان و همچنین بالا تنه او را دریده بود. گروه نجات پس از کشمکش‌های زیاد با این حیوان موفق به بیرون آوردن بقایای جسد زن جوان از داخل محل نگهداری کروکودیل شدند.

حمله مرگبار کروکودیل غول پیکر به زن جوان! + تصاویر

این کروکودیل پس از مهار شدن برای انجام آزمایش روی معده آن به منطقه بیتونگ منتقل شد. پرسنل این مرکز حیات وحش این کروکودیل را بسیار تهاجمی و خطرناک توصیف کردند. بنا به گفته آنها مری پیشتر با حمله به یک کروکودیل دیگر ان را در داخل برکه خورده بود.

حمله مرگبار کروکودیل غول پیکر به زن جوان! + تصاویر

یکی از دوستان قربانی او را زنی آرام و دوستدار حیوانات توصیف کرد. او در مورد این حادثه و با طعنه به مالک این مرکز حیات وحش گفت: «واقعا از وقوع این حادثه در حیرتم. کروکودیل ها مرغ، ماهی و گوشت تغذیه می کنند و غذای آنها باید تازه باشد. آنها در صورتی که چند روز از مرگ طعمه گذشته باشد آن را نمی خورند.»

گفتنی است؛ پلیس محلی اندونزی تحقیقات خود را برای یافتن مالک این لابراتوار و مرکز حیات وحش که گفته می شود یک تاجر ژاپنی است آغاز کرده است. او در لحظه وقوع حادثه در مرکز حیات وحش حضور نداشت.

حمله مرگبار کروکودیل غول پیکر به زن جوان! + تصاویر//

انتهای پیام/

محقق مرکز حیات وحش توسط کروکودیل زنده زنده خورده شد!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۲۶ دی ۱۳۹۷
خدا رحمتش کنه