پرتاب قهوه داغ به سمت خدمتکار رستوران! +فیلم

مشتری عصبانی در اقدامی عجیب فنجان قهوه داغ را به سمت خدمتکار رستوران پرتاب کرد.

پرتاب قهوه داغ به سمت خدمتکار رستوران! + فیلم به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده، اقدام عجیب یک مشتری در یکی از رستوران‌های مک دونالد در ایالت کارولینای جنوبی آمریکا را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که این مرد جوان یک فنجان قهوه داغ را به سمت یکی از خدمتکاران رستوران پرناب می‌کند. این ویدئو این مرد جوان را در حالی که در داخل خودروی خود نشسته و اقدام به پرتاب فنجان قهوه به سمت خدمتکار می‌کند، نشان می‌دهد. این حادثه در ماه دسامبر سال ۲۰۱۸ رخ داد.

پس از انتشار گسترده ویدئو این مرد جوان که هویتش «جاشوا امری نوئل» اعلام شده، خود را به پلیس معرفی کرد. پلیس قبل از آنکه این مرد خود را معرفی کند، برای شناسایی و دستگیری او اقدام به انتشار ویدئو کرده بود. او که ۲۹ ساله و اهل کامدن است، اکنون با اتهام ایراد آسیب به خدمتکار ۱۶ ساله مک دونالد مواجه است. بنا بر گزارش رسانه‌های محلی پیش از آنکه مرد جوان اقدام به پرتاب فنجان قهوه کند، بین او و خدمتکار درگیری لفظی رخ داده بود.

بنا بر این گزارش خدمتکار جوان در اثر پرتاب فنجان قهوه دچار سوختگی نشده است. گفته می‌شود نوئل در صورت اثبات اتهامش به سه سال زندان محکوم خواهد شد. کارآگاه «آر. دالاس رابون» روز جمعه به یکی از رسانه‌ها گفت که نوئل حین بازجویی اتهام خود را پذیرفته است. او سپس با قرار وثیقه ۷۵۵۰ دلاری به مرکز بازداشتگاه کرشا منتقل و تحویل داده شد.

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که حمله مشتریان در رستوران به خدمتکاران خبرساز می شود. چندی پیش نیز حمله یک مرد بی خانمان به صاحب رستورانی در چین خبرساز شده بود. مرد بی خانمان هنگامی که زن مالک رستوران با او در حال صحبت بود، ناگهان سوپ داغ خود را به سمت صورت این زن پرتاب کرد.

انتهای پیام/

حمله مشتری به خدمتکار جوان رستوران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار