برنامه Action Dash زندگی دیجیتال شما را مدیریت می‌کند

کاربران اندروید با استفاده از نرم افزار اکشن دش-Action Dash می‌توانند به سادگی برنامه‌های تلفن همراه خود و حتی سایر حوزه‌های زندگی دیجیتال را مدیریت کنند.

اکشن دش-Action Dash زندگی دیجیتال شما رو مدیریت می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کریس لیسی برنامه‌نویس سیستم عامل اندروید به تازگی برنامه‌ای را طراحی کرده است که با امکاناتی مناسب می‌تواند زندگی دیجیتال کاربران را مدیریت کند.

برنامه Action Dash در راستای پروژه سلامت دیجیتال گوگل معرفی شده است و اپلیکیشنی هماهنگ با سیستم‌عامل اندروید ۹ است. این نرم‌افزار به خوبی به کاربر کمک می‌کند که گوشی هوشمند خود را مدیریت کند و وابستگی کاربر را در عین استفاده کارآمد از تلفن همراه کاهش دهد. امروزه با تغییر سبک زندگی و افزایش حوزه‌های فعالیت دیجیتال، مردم در طول روز وقت زیادی را صرف کار کردن با گوشی هوشمند خود می‌کنند و این چنین برنامه‌هایی می‌تواند با افزایش سطح کیفی زندگی کاربران، برنامه‌های مختلف دیجیتالی را نیز مدیریت کند.

کریس لیسی با اشاره به عدم دسترسی کاربران اندروید به پروژه سلامت دیجیتال گوگل، یکی از مهم‌ترین دستاورد‌های اپلیکیشن Action Dash را ایجاد ارتباط کاربران اندروید با پروژه گوگل دانست. لیسی مدعی شده است این اپلیکیشن در زمانی کوتاه پس از نصب در گوشی کاربر، بینشی عمیق از سلایق صاحب دستگاه بدست می‌آورد و ضمن حفظ سلامت دیجیتال او، برنامه‌های موجود در تلفن همراه هوشمند را با پشتیبانی دقیق اطلاعاتی و تاریخی مدیریت می‌کند.

این اپلیکیشن ضمن برنامه‌ریزی دقیق برای برنامه‌های دیجیتال زندگی کاربر، رابط کاربری بسیار مناسبی را برای همه استفاده کنندگان از آن ارائه می‌دهد و دوستی صمیمی در جهت دسترسی هماهنگ به تمامی برنامه‌های دیجیتال موجود در گوشی هوشمند است. کاربران تلفن همراه بسیاری از اوقات در طول روز با حجم انبوهی از اپلیکیشن‌های باز و فعال در گوشی خود مواجه می‌شوند و اگر تصمیم به انتخاب یکی از این برنامه‌ها بگیرند دچار دردسر زیادی خواهند شد لذا با نصب اپلیکیشن Action Dash می‌توان از این آشفتگی‌ها جلوگیری کرد.

این برنامه از لحاط امنیتی نیز به خوبی تلفن همراه هوشمند را تامین می‌کند و با توجه به مراحل رمزنگاری شده در طراحی آن هیچ گونه اطلاعاتی را از برنامه‌ها و داده‌های موجود در دستگاه ضمن اتصال به اینترنت به اشتراک نمی‌گذارد.


بیشتر بخوانید: آمازون اکو اتو، دستگاهی که همیشه در خودرو به آن نیاز دارید


انتهای پیام/

گوشی هوشمند خود را با خیالی آسوده به اکشن‌دش بسپارید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار