امام جمعه مشهد:

حاشیه شهر از کمک‌های دولتی محروم مانده است

امام جمعه مشهد گفت: تمام امنیت‌های اقتصادی حاشیه شهر مبتنی بر ستادی است که در این خصوص تشکیل شده است.

حاشیه شهر از کمک‌های دولتی محروم مانده استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد امروز در گردهمایی ائمه جمعه خراسان رضوی در دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه این استان گفت: تقریبا تمام امنیت‌های اقتصادی حاشیه شهر مبتنی بر ستادی است که در این خصوص تشکیل شده و متاسفانه همچنان حاشیه شهر با مشکل مواجه است.

وی تصریح کرد: متاسفانه اگر حمایت‌های دولت در خصوص حاشیه شهر بود مشکلی نبوده و درحال حاضر که برخی از مشکلات حل شده به دست سپاه و شهرداری انجام شده، البته ناگفته نماند که روحانیون شهر، حوزه و تبلیعات اسلامی هم کمک‌هایی کرده‌اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه حاشیه شهر از کمک‌های دولتی محروم مانده است، گفت: باید این را برای اطلاع استاندار بیان کنم که مشهد و خراسان رضوی با استان‌های دیگر به‌خصوص کرمان با توجه به شرایط‌ها متفاوت است.

آیت‌الله علم‌الهدی افزود: دو نماینده در خراسان رضوی هستند که منشا تخلف شده و ایجاد یک سری تبعیض‌ها در منطقه هستند که سبب ایجاد مشکل شده‌اند و باید از طرق حکومت جلوی این افراد گرفته شود.

انتهای پیام//ج.ر
 

حاشیه شهر مشهد همچنان با مشکل مواجه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.