مدیرکل دفتر سرمایه گذاری استانداری اردبیل:

۲۵ شهرک صنعتی در استان اردبیل وجود دارد

مدیرکل دفتر سرمایه گذاری استانداری اردبیل گفت: در حال حاضر ۲۵ شهرک صنعتی در استان اردبیل وجود دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، قادر تقی زاده, مدیرکل دفتر سرمایه گذاری استانداری اردبیل عصر امروز در جلسه بررسی آخرین وضعیت ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی در استان اردبیل که در سالن جلسات استانداری اردبیل برگزار شد اظهار کرد: در حال حاضر ۲۵ شهرک صنعتی در استان اردبیل وجود دارد که از این تعداد ۱۸ شهرک صنعتی به صورت فعال هستند و ۷ شهرک صنعتی دیگر نیز غیر فعال هستند.

وی افزود: علاوه برآن ۱۱ ناحیه صنعتی دولتی در استان اردبیل موجود است که از این تعداد نیز ۸ ناحیه صنعتی فعال بوده و ۳ ناحیه صنعتی نیز غیر فعال است که باید دلیل عدم فعالیت این ناحیه‌های صنعتی و هم چنین شهرک‌های صنعتی بررسی شود.

مدیر کل دفتر سرمایه گذاری استانداری اردبیل بیان کرد: مساحت کل اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی در بخش دولتی استان اردبیل یک هزار و ۱۲۸ هکتار است که از این میزان ۴۵۱ هکتار واگذار شده است و مساحت ۲۳۷ هکتار باقی مانده است و در کنار آن ۱۳۸۳ قطعه واگذار شده است و ۸۴۴ قطعه دیگر نیز قابل واگذاری است.

تقی زاده تصریح کرد: طبق لیست اولیه شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ایجاد و توسعه ۲۳ شهرک و نواحی صنعتی به صورت ۴ مورد توسعه شهرک صنعتی، یک مورد توسعه ناحیه صنعتی و ۱۸ مورد ایجاد ناحیه صنعتی مدنظر بوده است.

وی بیان کرد: از این تعداد ۵ مورد در شهرستان اردبیل، ۲ مورد در بیله سوار، ۲ مورد در پارس آباد، ۴ مورد در خلخال، ۳ مورد در گرمی، ۲ مورد مشگین شهر، ۳ مورد در نمین، یک مورد در نیز و یک مورد دیگر نیز در شهرستان سرعین انجام خواهد شد.

تقی زاده گفت: توسعه شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل نیز به مساحت ۹۹ هکتار در دستور کار قرار دارد که مکان یابی در خصوص انجام این طرح به اتمام رسیده است.

انتهای پیام/ح

وجود ۷ شهرک صنعتی غیر فعال در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار