رونمایی از تیم کهکشانی قلعه نویی

تیم فوتبال سپاهان با خرید‌های خود در نقل و انتقالات زمستانی تبدیل به یک تیم کهکشانی شده است.

////////به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، زردپوشان اصفهانی  تاکنون فعالیت چشمگیری در نقل و انتقالات داشتند و آنها امروز هم محسن مسلمان بازیکن سابق ذوب آهن را جذب کردند تا از کورس رقابت با رقبای خود عقب نیافتند.

به هر حال امیر قلعه نویی در هر تیمی که سرمربیگری اش را عهده دار بوده آن تیم را به یک تیم کهکشانی تبدیل کرده است و از تراکتورسازی تا استقلال و اینک در سپاهان شاهد یک تیم کهکشانی با هدایت این مربی هستیم. 

تیم سپاهان در نقل و انتقالات تابستانی مهره های شاخص زیادی را به خدمت گرفت و حاصل این کار نیز کسب رتبه اول در نیم فصل اول بود. همانند نقل و انتقالات تابستانی ، زردپوشان اصفهانی در نقل و انتقالات زمستانی هم فعال هستند. عملکرد آنها از لحاظ کیفی و کمی در نقل و انتقالات خوب بوده است و تاکنون محسن مسلمان، علی قربانی، محمد ابراهیمی و محمد مسلمی پور را به خدمت گرفتند. 

با نگاهی دقیق تر به خریدهای سپاهان به این نکته مهم پی می بریم که زردپوشان اصفهانی در دور برگشت لیگ برتر هیچ مشکلی از بابت بازیکن ندارند  و در هر پست بازیکنان ثابت و ذخیره به اندازه کافی دارند مطابق عادت همیشگی، قلعه نویی در سپاهان  به سراغ بازیکنان قبلی خود رفت تا هم او از اکثریت بازیکنان تیمش شناخت کافی داشته باشد و هم آنها بدانند با چه کسی کار می کنند. 

نکته قابل توجه در خریدهای سپاهان این است که قلعه نویی در خط حمله علی قربانی بازیکن سابق استقلال را جذب کرده است. قربانی مهاجم سرزنی است و این بازیکن به همراه کی روش استنلی می توانند زوج خوبی در خط حمله سپاهان باشند و با قدرت سرزنی خود برای مدافعان سایر تیم ها در محوطه جریمه خطرساز شوند. 

بازیکنان سابق تراکتورسازی هم عمده خریدهای سپاهان در این فصل را تشکیل می دهند که با حضور ابراهیمی و مسلمی پور در نقل و انتقالات زمستانی جمع تراکتوری ها در سپاهان جمع تر از حد معمول شده است. 

علاوه بر این محمد حسینی  و علی دشتی بازیکنان مدنظر قلعه نویی هستند اما باشگاه های ذوب آهن و سایپا با انتقال این بازیکنان به تیم سپاهان موافقت نکردند. 

جلال الدین علی محمدی و میلاد سرلک هم از جدا شده های سپاهان هستند که به نظر نمی رسد جدایی این بازکنان مشکلی برای قلعه نویی و تیمش ایجاد کند. 

به هر حال قلعه نویی عزم خود را جزم کرده است تا با دست پر وارد بازی های نیم فصل دوم شود و باید دید خریدهای جدید می توانند اعتماد قلعه نویی را جلب کنند یا نه! 


بیشتر بخوانید: 

برنامه بازی‌های دوستانه سپاهان در اردوی ترکیه

سپاهان در انتظار صدور رضایت نامه ابراهیمی

فتاحی: برپایی اردو در ترکیه تصمیم قلعه نویی بود/ جذب محمد حسینی منتفی شد


انتهای پیام/ 

عملکرد زردپوشان اصفهانی در نقل و انتقالات زمستانی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار