کار دشوار قشقایی مقابل شاگردان فرهاد کاظمی

نماینده فارس برای جبران ناکامی‌های بازی‌های گذشته به مصاف سرخپوشان بالای جدولی می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، تیم قشقایی شیراز در هفته سوم دور برگشت رقابت‌های دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور ساعت ۱۴ روز پنج شنبه چهارم بهمن ماه میهمان سرخپوشان پاکدشت است.

شاگردان مهدی فروردین در دور برگشت هنوز موفق به کسب امتیاز نشدند و مقابل تیم‌های مس رفسنجان و ملوان بندرانزلی نتیجه را واگذار کردند.

سرخپوشان پاکدشت هم در دو بازی پیشین خود مغلوب نود ارومیه شدند و مقابل کارون اروند خرمشهر با تساوی یک -یک متوقف شدند تا صدر جدول را از دست دهند.

مهدی فروردین سرمربی قشقایی شیراز در آستانه این مسابقه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: قطعا با انگیزه در این بازی ظاهر می‌شویم و برای کسب ۳ امتیاز پا به میدان می‌گذاریم تا بتوانیم در جمع مدعیان باقی بمانیم.

وی افزود: دو شکست بازی گذشته چیزی از شایستگی قشقایی کم نخواهد کرد و به هواداران قول می‌دهم تیم از شرایطی که در آن گرفتار آمده خارج می‌شود.

فروردین با بیان اینکه سال نخست حضورمان در لیگ دسته یک را تجربه می‌کنیم تاکید کرد: انتظارات هواداران پرشور قشقایی از تیم بالا بوده و امیدوارم بازیکنان با تمرکز مقابل سرخپوشان ظاهر شوند و بتوانیم دست پر میدان را ترک کنیم.

قشقایی شیراز تا پایان هفته ۱۹ با کسب ۲۲ امتیاز جایگاه هستم را در اختیار دارد و سرخپوشان پاکدشت با ۳۳ امتیاز پس از گل گهر سیرجان دوم است.

قشقایی در بازی برگشت با گل‌های کیانوش إقبالی و مسعود اسدی با مقابل تک گل عرفان میرزایی دست به کار بزرگی زد و سرخپوشان را در خانه اش، ۲-یک مغلوب کرد.

انتهای پیام/چ

مصاف تیم قشقایی و سرخپوشان پاکدشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار