۸ تنیسور کرمانی در بین مستعدین برتر تنیس کشور

فدراسیون تنیس، اسامی مستعدین المپیاد استعداد‌های برتر این رشته‌ی ورزشی را اعلام کرد که در این بین نام سه پسر و ۵ دختر تنیسور کرمانی به چشم می‌خورد.

عباس ایرانمنش، قائم مقام هیئت تنیس استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان با اشاره به اینکه المپیاد استعدادهای برتر تنیس کشور با حضور تنیسورهایی از سراسر ایران در دو بخش دختران و پسران، آذر ماه امسال به میزبانی کرمان در باشگاه تنیس اقبال برگزار شد، گفت: در پی برگزاری مسابقات، فدراسیون تنیس، اسامی مستعدین این المپیاد را در دو بخش دختران و پسران اعلام کرد.

وی افزود: بدین ترتیب در بخش پسران ۲۸ مستعد برتر ورزش تنیس کشور معرفی شدند که ارشیا دیلمی، محمدپاشا امیری و محمدامین ارجمند کرمانی نیز به مربیگری محمود بصیریان از استان کرمان انتخاب شدند.

ایرانمنش تصریح کرد: در بخش دختران هم اسامی ۳۱ مستعد برتر ورزش تنیس کشور اعلام شد که در این بین  از استان کرمان، نام بینظیر رشیدفرخی، آریسا سبزه زار، نجلاسادات علوی، جیران رشیدی و سارا چاوشیان به مربیگری وجیهه کیانی نژاد نیز در بین این مستعدین به چشم می خورد.

وی کسب این موفقیت بزرگ را به این تنیسورها، خانواده هایشان و جامعه ی تنیس استان تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد: شاهد موفقیت های روز افزون این رشته ی ورزشی در سطح ملی و بین المللی باشیم.

 انتهای پیام/ب

۳ پسر و ۵ دختر تنیسور کرمانی در جمع مستعدین برتر کشور

برچسب ها: اخبار ورزشی ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار