مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل؛

طرح «نماد» در مدارس استان اردبیل اجرا می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: طرح «نماد» با هدف اعتلای نظام تربیتی در مدارس مختلف استان اردبیل اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد ناصری، مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل در کمیته علمی و اجرایی نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان استان اردبیل اظهار داشت: اهداف تربیتی در اجرای این پروژه در دستور کار قرار گرفته و با اهتمام مسؤولان آموزشی به دنبال پایه‌ریزی و حصول نتایج ارزشمند برنامه‌های مدنظر در این طرح خواهیم بود.

وی با بیان اینکه بر اساس گزارشات حاصله، آسیب‌های اجتماعی در سال تحصیلی جدید کاهش چشمگیری داشته است، افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی و همایش‌های تخصصی با حضور افراد صاحب نظر می‌تواند علاوه بر تبیین اهمیت موضوع، کاهش آسیب‌های اجتماعی را بدنبال داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل همچنین افزود: برگزاری جلسات آموزش خانواده و دیگر طرح‌های آموزشی در مدارس نتایج عملیاتی ملموس تری را به همراه خواهد داشت.

ناصری یادآور شد: مدرسه محوری از جمله ویژگی‌های اجرای طرح نماد بوده تا بتوان با هدف قرار دادن این موضوع در کسب موفقیت بیشتر دانش‌آموزان و تأثیرگذاری در جامعه موفق عمل شود.

وی به همکاری و همیاری دیگر سازمان‌های ذیربط همچون دادگستری و نیروی انتظامی اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: با همکاری این سازمان‌ها بدون شک فضای امنی برای خانواده‌ها و دانش آموزان در جامعه و مدرسه ایجاد خواهد شد و نیز نظام تعلیم و تربیت براحتی نقش خود را برای رسیدن به اهداف مورد نظر ایفا خواهد کرد.

انتهای پیام/ح

کاهش آسیب های اجتماعی در مدارس اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.