کنفدراسیون آسیا به حریف کی‌روش روحیه داد

فاکس اسپورت، اسامی برترین‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات را اعلام کرد که در میان آن‌ها نام علیرضا بیرانوند و مارچلو لیپی دیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات، شب گذشته (سه شنبه) با برگزای هشت دیدار به پایان رسید و تیم‌های ملی فوتبال ایران، ژاپن، ویتنام، چین، امارات، استرالیا و قطر توانستند به ترتیب با شکست دادن تیم‌های عمان، عربستان، اردن، تایلند، قرقیزستان، ازبکستان و عراق به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ صعود کنند.

فاکس اسپورت ساعتی پیش با انتشار گزارشی ۱۰ بازیکن برتر مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌ها را معرفی کرد که در این فهرست نام علیرضا بیرانوند، دروازه بان ۲۶ ساله تیم ملی فوتبال ایران دیده می‌شود.

این رسانه درباره بیرانوند نوشته است: عجیب است از تیمی که راحت در این مرحله حریف خود را شکست داده است، دروازه‌بان آن تیم را به عنوان بهترین بازیکن انتخاب کرد، اما داستان برای بیرانوند همین طور است. اگر عملکرد خوب او در بازی برابر عمان در شروع مسابقه نبود، ممکن بود شرایط فرق کند. او در شروع بازی توانست ضربه پنالتی احمد المهاجری (کانو) را مهار کند و قبل از پایان نیمه نخست نیز با مهار دیگر خود، باعث شد نیمه نخست با برتری ۲ گله ایران به پایان برسد.

۲ گل ایران را علیرضا جهانبخش و اشکان دژاگه به ثمر رساندند.

اسامی ستاره‌های مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا

  • تام راجیک (استرالیا)
  • دوان وان هائو (ویتنام)
  • تراتون (تایلند)
  • ژنگ ژی (چین)
  • تاکهیرو تومیاسو (ژاپن)
  • هوانگ چان (کره جنوبی)
  • حمد الشمسان (بحرین)
  • بسام الراوی (قطر)
  • مارچلو لیپی (چین)

فاکس اسپورت در پایان گزارش خود مارچلو لیپی، حریف تیم ملی فوتبال ایران را به عنوان بهترین مربی مرحله یک چهارم انتخاب کرد. لیپی همراه با تیمش مقابل تایلند یک بر صفر عقب بودند، اما با تعویض طلایی خود سبب شد تا ۲ بر یک پیروز مسابقه شوند.

مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌ها ۲۰۱۹ فردا (پنج شنبه) آغاز می‌شود و تیم ملی ایران باید در این مرحله به مصاف چین برود. دیدار شاگردان کی روش و لیپی از ساعت ۱۹:۳۰ فردا در ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی آغاز می‌شود.


بیشتر بخوانید:

مصدومیت طارق همام مقابل قطر / اشک های ستاره استقلال در آمد

سردار آزمون: کی روش تنها کسی است که حقوق نگرفته/ قهرمان شویم، با اسبم از امارات تا گنبد می‌روم/ شانسی به بیرانوند گفتم راست برو

استفاده از سیستم VAR در هفت مسابقه آخر جام ملت‌های آسیا


انتهای پیام/

بیرانوند جز ۹ بازیکن برتر جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۰۳ بهمن ۱۳۹۷
کنفدراسون اسیا هر چی می خواد بگه ما چینو می زنیم حتمااااا