تجلیل از برترین‌های همایش فرهیختگان فرهنگی ناجا

در آیین اختتامیه همایش فرهیختگان فرهنگی ناجای گیلان از نفرات برتر این همایش قدردانی شد.

تجلیل از برترین‌های همایش فرهیختگان فرهنگی ناجابه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، همایش فرهیختگان فرهنگی فرماندهی انتظامی گیلان امروز در قالب کارگاه آموزشی در بخش مبلغان، حافظان قرآن کریم، قاریان، تواشیح، مداحان، راویان، اهل قلم و موذن با شرکت ۸۰ نفر از کارکنان ناجا برگزار شده بود، لحظاتی قبل با معرفی برترین‌های این همایش به پایان رسید.

محمدرضا اسحاقی، فرمانده انتظامی گیلان درآیین اختتامیه این همایش با اشاره به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان قسم خورده کشور علیه آرمان‌های والای انقلاب اسلامی گفت: دشمنان و نظام سلطه با سرمایه گذاری‌های عظیم همواره در تلاش اند تا مردم به ویژه جوانان را از ارزش‌های دینی و اسلامی دور کنند.

وی افزود: وظیفه امروز کشور به ویژه کارکنان ناجا بسیار خطیر است و باید با هوشیاری، بصیرت و پیروی از رهنمود‌های رهبر فرزانه انقلاب بتوانیم این توطئه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب سازیم.

فرمانده انتظامی گیلان، با بیان اینکه یکی از وظایف و رسالت‌های مهم و اصلی نخبگان و فرهیختگان جامعه گفتمان سازی و تبیین اصول و آرمان‌های حاکم است، گفت: مشارکت و همراهی مردم با پلیس، دقت و هوشیاری مردم علیه ناتوی فرهنگی دشمنان می‌تواند هجمه‌های فرهنگی دشمنان را از بین برد.

محمدرضا اسحاقی تصریح کرد: باید با اقدامات جهادی و گروهی و با توجه به توانمندی و ظرفیت‌های موجود ضمن بیان عملکرد و دستاورد‌های انقلاب اسلامی، همچنین توطئه‌های فرهنگی دشمنان را به مردم به ویژه جوانان شناساند.

در پایان همایش فرهیختگان فرهنگی فرماندهی انتظامی گیلان به همه ۸۰ شرکت کننده این همایش گواهی دوره آموزشی ۶ ساعته و جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

 

انتهای پیام/م.ع

از برترین‌های همایش فرهیختگان فرهنگی ناجای گیلان قدردانی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.