قصور پزشکی در مرگ مادر باردار همدانی تائید شد

قصور پزشکی در پرونده مادر همدانی که پس از انجام عمل زایمان در یکی از بیمارستان‌های همدان جان خود را از دست داد؛ تایید شد.

قصور پزشکی در مرگ مادر باردار همدانی تائید شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، قصور پزشکی در پرونده سیده منصوره حسینی شعار رئیس سابق کتابخانه مرکزی همدان که آذرماه امسال در هنگام زایمان دچار مرگ ناشی از شوک آنافیلاکسی شده بود رای آورد.

رئیس سازمان نظام پزشکی همدان بابیان اینکه پیرامون این اتفاق چندین جلسه در هیئت بدوی، رسیدگی، دادسرای انتظامی، کمیته مرگ و میر استانی و بیمارستانی برگزار شد،گفت: دوشنبه هفته جاری آخرین جلسه نظام پزشکی همدان در خصوص پرونده مرگ این مادر تشکیل شد.


بیشتر بخوانید: فوت مادر جوان کبودرآهنگی و فرزندش در بیمارستان فاطمیه همدان 


علیرضا مدرکیان با بیان اینکه رأی قصور پزشکی نهایی شده، اما انشاء آن باقی مانده است، گفت: رأی به قصور پزشکی به دادستانی ارجاع داده می‌شود و دادستانی با توجه به رأی پزشکی قانونی و نظام پزشکی درصد قصور پزشکی را تعیین کرده و حکم صادر می‌شود.

رئیس نظام پزشکی همدان عنوان کرد: قصور پزشکی در این پرونده مورد تایید است، اما درصد قصور پزشکی را دادستان اعلام خواهد کرد.

منبع: مهر

انتهای پیام/ز

قصور پزشکی درهمدان جان مادر باردار را گرفت

برچسب ها: اخبار پزشکی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس
۰۸:۳۸ ۰۴ بهمن ۱۳۹۷
همه ساله اين همه دانشجوي پزشكي بدرد نخور كه بعنوان پرديس و غيرو جذب ميشن و بعد از مدتي با اين كيفيت فارغ التحصيل ميشن. ايا انتظاري جز اين هم هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۰۳ بهمن ۱۳۹۷
چرا عکس دست مردونه؟/ از انگشتر مشخصه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۰۳ بهمن ۱۳۹۷
خدای من
آخرین اخبار